اخبار داغ

انتخابات فدراسیون ورزشهای دانشگاهی| غلامی حق رای خود را به نایب رئیس واگذار کرد/ نصیرزاده نیامد، شهلایی انصراف داد

انتخابات فدراسیون ورزشهای دانشگاهی| غلامی حق رای خود را به نایب رئیس واگذار کرد/ نصیرزاده نیامد، شهلایی انصراف داد
در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزشهای دانشگاهی نصیرزاده نیامد و شهلایی انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی از ساعت ۱۰ امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در سالن همایش‌های وزارت علوم و تحقیقات در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این جلسه به ریاست منصور غلامی وزیر علوم و با حضور سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه همگانی وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی مستجاب‌الدعوه دبیر امور مجامع، علیرضا خسروی مدیرکل امور فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضا برگزار می شود.

,

برای احراز کرسی ریاست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، تعداد ۶ کاندیدا به نام‌های هادی بشیریان، محمد پورکیانی، داوود حومنیان، جواد شهلایی، عبدالمهدی نصیرزاده و جمشید همتی با هم رقابت می کنند.

,

در آغاز مجمع منصور غلامی وزیر علوم اظهار داشت: هدف اصلی ما برنامه‌ریزی دقیق و به‌روز برای فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی‌ست و یکی از ماموریت‌های رئیس منتخب نیز همین مسئله است. با توجه به شرایطی که امسال پیش آمد، نتوانستیم المپیادهای دانشجویی را برگزار کنیم و این مورد باید به خسارات بیماری کرونا افزوده شود. در سال تحصیلی پیش رو باید پیش‌بینی کرد چگونه ممکن است فعالیت داشت تا این فرصت‌های مناسب از دانشجویان سلب نشود.

,

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل مسابقات یونیورسیاد است که این مورد را نباید از دست بدهیم. از رئیس و سرپرست سابق فدراسیون هم تشکر می‌کنم که خیلی به کمک ورزش دانشجویی کشور آمدند و کارها را بسیار خوب رفع و رجوع کردند. مجموعه ورزش‌های دانشجویی یک ویژگی خاص دارد و آن‌هم این است که این‌جا یک جامعه نخبگانی‌ست که در کنار اعتلای علمی و دانشی، به سلامت این افراد توجه بسیاری می‌شود که باید به آن عنایت بیشتری هم شود.

,

وزیر علوم در ادامه حق رای خودش رو کتبا به نایب رئیس صدیقی داد.

,

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی دقایقی مانده به انتخابات با انتشار یک نامه انصراف خود را از حضور در انتخابات اعلام کرد و در این نامه تاکید نمود در سنگر دیگری خدمت خواهد کرد و از همین رو در مجمع غایب بود. نصیرزاده در متن پیام خود اعلام کرد که طبق مشورت با پیشکسوتان در جای دیگر می‌تواند مفید‌تر باشد و با توجه به دوستی‌ها با همه کاندیداها به نفع هیچ یک از آنها از حضور در انتخابات انصراف نداده است.

,

جواد شهلایی یکی دیگر از کاندیداها نیز انصراف داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه