اخبار داغ

رهبر در گفت‌وگو با دانا:

ریشه مشکلات کشور نبود روحیه انقلابی و جهادی است/ مسئولان به جای قدرت‌زدگی مردم‌دار باشند

ریشه مشکلات کشور نبود روحیه انقلابی و جهادی است/ مسئولان به جای قدرت‌زدگی مردم‌دار باشند
امام جمعه موقت اصفهان گفت: باید مدیران و مسئولان از حکومت داری امیرالمومنین درس بگیرند تا قدرت زده و سیاست زده نشوند و منفعت عامه مردم را در نظر بگیرند تا بتوانند مشکلات مردم را ببینند و راهکاری برای آن داشته باشند.
[

حجت الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس آنچه باعث اداره 8 سال جنگ تحمیلی و همه جانبه علیه ایران شد، مدیریت جهادی و انقلابی جنگ و امور جاری کشور بود گفت: متاسفانه امروز چنین روحیه را در برخی مسئولان اجرایی کمتر می بینیم و همین مسئله موجب حل نشدن برخی مشکلات در حوزه اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی امروز در برخی طیف ها و گروه های جوان قابل مشاهده است تصریح کرد: در دفاع از حرم و مبارزه با داعش جوانان برای دفاع از این کشور و اعتقادات اسلامی بسیج شده و به شهادت رسیدند.

,

این نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه روحیه انقلابی و جهادی در کشور گم نشده است اما باید در عرصه خدمت گزاری در عملکرد مسئولان اجرایی نیز مشاهده شود عنوان کرد: باید مسئولان اجرایی کشور بدانند که وام دار این خون های پاک و خانواده شهدا هستند.

,

حجت الاسلام رهبر با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم امروز بر سر سفره ای نشستیم که با فداکاری بی دریغ ملت بزرگ ایران گسترده شده است تاکید کرد: توده مردم بعد از گذشت بیش از 40 سال از انقلاب هنوز روحیه انقلابی و جهادی را در خود زنده نگه داشتند اما آنطور که انتظار می رود مسئولان اجرایی کشور به روحیه جهادی و انقلابی توجه نمی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان ذاتا دغدغه خدمت به مردم را دارند اما برخی از اساس این گونه نیستند گفت: باید مسئولان اجرایی نقد شده و مکرر در محافل مختلف مورد تذکر قرار گیرند. ما امروز در عرصه خدمت گذاری به روحیه جهادی و انقلابی که در دوران دفاع مقدس جاری و ساری بود نیاز داریم.

,

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه هر کسی در هر جایگاهی از دهیار و استاندار گرفته تا رئیس جمهور و مجلس باید خودش را وام دار مردم بداند عنوان کرد: امیر المومنین در نامه خود به مالک اشتر فرمودند که اگر حادثه ای برای حکومت پیش بیاید، خواص به یاری نخواهند آمد بلکه عامه مردم هستند که به یاری حکومت خواهند آمد.

,

حجت الاسلام رهبر با اشاره به اینکه حکومت داری امیرالمومنین باید به عنوان سیاست مدیریتی در ادارات و برای مدیران تدریس شود گفت: باید مدیران و مسئولان از حکومت داری امیرالمومنین درس بگیرند تا قدرت زده و سیاست زده نشوند و منفعت عامه مردم را در نظر بگیرند تا بتوانند مشکلات مردم را ببینند و راهکاری برای آن داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی دوران دفاع مقدس برای زندگی امروز مسئولان فرهنگ سازی شود گفت: مدیران نباید گرفتار مدیریت اشرافی و غرب‌گرا شوند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه