اخبار داغ

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان:

دفاع مقدس عرصه فعلیت استعدادهای بالقوه بود/ قدرت‌های موشکی و نظامی ما حاصل اعتماد به جوانان و کار جهادی است

دفاع مقدس عرصه فعلیت استعدادهای بالقوه بود/ قدرت‌های موشکی و نظامی ما حاصل اعتماد به جوانان و کار جهادی است
نعمتی گفت: نیروهای مسلح از اول تحریم بودند و در حال حاضر به اوج خود رسیده است. ما از ابتدای جنگ خود را با تحریم وفق دادیم، و امروز قدرت های موشکی، زمینی، دریایی و هوایی نیروهای مسلح حاصل نگاه به درون، اعتماد به جوانان و کار جهادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین نعمتی، فرمانده تیپ مکانیزه  38 ذوالفقار کرمان در گفتگو با راه آرمان با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ملت بزرگ ایران و شهدای عزیز است، اظهار کرد: دفاع مقدس باعث ایجاد خودباوری شد که این در گذشته مرتب به جوانان و ملت ما  القا شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دفاع مقدس باعث شد تا نبوغ و استعدادهای بالقوه به بالفعل برسد

, دفاع مقدس باعث شد تا نبوغ و استعدادهای بالقوه به بالفعل برسد, دفاع مقدس باعث شد تا نبوغ و استعدادهای بالقوه به بالفعل برسد,

وی گفت: دولت مردان، جوانان و ملت به این باور رسیده بودند که کارهای اساسی و درست باید خارجی ها انجام دهند اما جمهوری اسلامی و دفاع مقدس زمینه ای ایجاد کرد که نبوع و استعدادهای بالقوه به بالفعل رسید و خودکفایی حاصل این ایجاد ایده و انگیزه ای بود که منشا آن معمار بزرگ انقلاب امام (ره) بود که این قدرت و جرأت را به ملت ما داد.

,

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان بیان کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نشان داد که با قدرت ایمان و اعتقاد به خدا ی متعال و قدرت جوانان و  تدبیر و تعهد و اقدام انقلابی و جهادی  می توان در مقابل قدرت های مادی تمام دنیا ایستاد.

,

نعمتی عنوان کرد: وقتی تمام جهان از شرق و غرب در مقابل ایران صف آرایی کردند در 8 سال دفاع مقدس این قدرت ایمان و اعتقاد بود که  با رهبری حکیمانه  و الهی حضرت امام (ره) و جانفشانی ملت این قدرت ها هیچ موفقیتی پیدا نکردند و در نتیجه امام فرمودند: ما در جنگ، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم.

,

امروز سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح در اوج قدرت در خاورمیانه حرفی برای گفتن دارند

, امروز سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح در اوج قدرت در خاورمیانه حرفی برای گفتن دارند, امروز سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح در اوج قدرت در خاورمیانه حرفی برای گفتن دارند,

وی با توجه به فرمایش حضرت آقا در رابطه با دفاع مقدس می فرمایند: جنگ را یک گنج بنامیم تا چقدر بتوانیم از این گنج استخراج کنیم،ابراز کرد: به هر صورت پیروزی در دفاع مقدس ادامه پیروزی های انقلاب اسلامی است که یکی از کمترین پیروزی ها نتایج دفاع مقدس در سازمان نیروهای مسلح است.

,

فرمانده تیپ مکانیزه  38 ذوالفقار کرمان گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند: ارتش و سپاه بعد از شرایط انقلاب یک نهاد نوپا بودند و امروز سپاه و ارتش و سایر نیروهای مسلح در اوج قدرت در خاورمیانه در مقابل مستکبرین و ابرقدرتها حرفی برای گفتن دارند و همچنین دارای پاسخگویی و قدرت بالایی هستند.

,

نعمتی افزود: سپاه پاسداران که روزی نهادی نوپا بود امروز دارای سازمان منسجم و تجهیزات عالی با سازمان نیروی زمینی و سازمان هوا فضا  و دریایی و قدرت نیروی قدس سپاه در سطح خاورمیانه و جبهه مقاومت حرفی برای گفتن دارد.

,

ما امروز در مقابله با کرونا با تمام تجهیزات در خط مقدم ایستاده ایم

, ما امروز در مقابله با کرونا با تمام تجهیزات در خط مقدم ایستاده ایم, ما امروز در مقابله با کرونا با تمام تجهیزات در خط مقدم ایستاده ایم,

وی ادامه داد: وقتی سپاه پهباد پیشرفته  آمریکا را شکار و ساقط  و عین الاسد را بمباران می کند هیچ کدام از نیروهای فرامنطقه قادر به پاسخگویی متقابل نیست و همین که امروز کشور ما در امنیت است حاصل رهبری حکیمانه امام (ره)، خون هزاران شهید، خانواده معظم شهدا و ایثارگران  و در راس همه عنایت خداوند بزرگ و متعال است که این پیروزی ها و موفقیت ها وجود داشته و دارد و همینک نیز در شرایط کرونایی این روحیه جهادی و بسیجی  در صف مقدم جنگ با بعثی ها با ماسک ضد شیمیایی و امروز در مقابل ویروس کرونا با تجهیزات کامل در خط مقدم ایستاده ایم.

,

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار کرمان بیان کرد: همه ملت و جامعه پزشکی در مقابل این دشمن  با وجود تحریم های ظالمانه و کمبود منابع مالی ایستاده اند و این در حالی است که یکی از موفق ترین کشورها در بحث مقابله با کرونا هستیم.

,

نعمتی اذعان کرد: با این تحریم های ظالمانه که دشمن برای ملت شریف ایران قرار داده با خودباوری و اعتماد به جوانان الحمدالله کشور راه خود را پیدا کرده و در حال پیشروی است و امید که در آینده نیز پیروز و  موفق خواهد بود.

,

وی خاطرنشان کرد: نباید هیچ وقت ایثارگری تمام اقشار ملت که بار جنگ را تحمل کردند و کسانی که همه امروز در مقابله با استکبار جهانی چه در نیروهای مسلح چه در صنعت و بیمارستان ها و کلیه کسانی که  شرایط سخت کنونی را تحمل می کنند فراموش کنیم و باید قدردان خداوند متعال و ملت بزرگ ایران باشیم.

,

قدرت های موشکی و نظامی ما حاصل نگاه به درون و اعتماد به جوانان و کار جهادی است

, قدرت های موشکی و نظامی ما حاصل نگاه به درون و اعتماد به جوانان و کار جهادی است, قدرت های موشکی و نظامی ما حاصل نگاه به درون و اعتماد به جوانان و کار جهادی است,

فرمانده تیپ مکانیزه  38 ذوالفقار کرمان تصریح کرد: نیروهای مسلح از اول تحریم بود و در حال حاضر به اوج خود رسیده است ما از ابتدای جنگ خود را با تحریم وفق دادیم،و امروز قدرت های موشکی، زمینی، دریایی و هوایی نیروهای مسلح حاصل نگاه به درون، اعتماد به جوانان و کارجهادی است.

,

نعمتی بیان کرد: اگر این ایده خوداتکایی و خودباوری و روحیه جهادی در مسئولین ما به منصحه ظهور برسد و آن را در عمل اجرایی کنند ما از کلیه تحریم ها عبور خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه