اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس :

امهال تسهیلات بانکی زلزله زدگان با جدیت دنبال می شود / تزریق اعتبار به طرحهای بخش کشاورزی منطقه

امهال تسهیلات بانکی زلزله زدگان با جدیت دنبال می شود / تزریق اعتبار به طرحهای بخش کشاورزی منطقه
شهریار حیدری, نماینده مردم شهرستانهای قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: امهال تسهیلات بانکی زلزله زدگان برای یکسال دیگر با قول مساعد رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد تا به نتیجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو باخبرنگار بازی دراز، اظهارداشت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان کرمانشاه بازدید از ظرفیتهای کشاورزی شهرستانهای سرپلذهاب ، قصرشیرین و گیلانغرب انجام گرفت .

نماینده مردم شهرستانهای قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر این اساس تزریق اعتبار مناسب برای بهره برداری از امکانات موجود در بخش کشاورزی در جلسه شورای اقتصاد استان تصویب شد.

 وی با اشاره به طرح سامانه گرمسیری خاطر نشان کرد: سد هواسان برای تامین آب دشتهای حاصلخیز منطقه سرقلعه و جگیران درنظر گرفته شده که برای شروع به کار این سد قول مساعد دادند تا بیش از ۴هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی تبدیل شود .

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد : امهال تسهیلات زلزله زدگان با امضای ۶ نماینده مجلس استان درابتدای مجلس یازدهم برای رئیس جمهور ارسال شد که این نامه با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه به وزارت اقتصاد ودارایی برای تصمیم گیری و اجرا ارسال شده است و در طول هفته بصورت جدی پیگیر آن بودیم که قول مساعد دادند که حداقل یکسال دیگر تمدید شود.

ایشان بااشاره به پیگیری موضوع امهال تسهیلات زلزله زدگان در جلسه شورای اقتصاد استان با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهارداشت: دکتر نوبخت قول دادند که در برگشت خود این موضوع را با شدت و جدیت بیشتری دنبال کنند که به سرانجام برسد .

وی گفت: آثار زلزله هنوز در چهره مردم و چهره جغرافیایی منطقه وجود دارد که با تمدید یکساله تسهیلات بسیاری از مشکلات مرتفع می شود .

حیدری درادامه بیان داشت: جذب سرمایه گذاری در منطقه ، فعال شدن شهرک های صنعتی و توسعه کشاورزی برای پیشرفت و آبادانی منطقه در دستورکار قراردارد ‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه