اخبار داغ

استاد دانشگاه البرزی مطرح کرد؛

مدیریت انقلابی دفاع مقدس؛ مدیریت غرب گرا و اشرافی را خلع سلاح کرد

مدیریت انقلابی دفاع مقدس؛ مدیریت غرب گرا و اشرافی را خلع سلاح کرد
صدرا کریمی گفت: غرب به دنیال پیاده سازی مدیریت اشرافی است تا مدیریت انقلابی دفاع مقدس را حذف کند، مدیریتی که در زمان بحران ها و مشکلات به شدت پاسخگو است و در زمان شیوع بیماری کرونا ما را به مرحله پیروزی نزدیک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاد دانشگاه البرزی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: عدالت محوری شعار اصلی و محوری نظام جمهوری اسلامی است. این شعار شاخص اصلی برای سنجش حرکت نظام و مسئولان آن در مسیر صحیح مبنی بر مبانی، اصول، آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

صدرا کریمی ادامه داد: ساده زیستی مسئولان و کارگزاران نظام و برخورداری آنان از بیت المال در حد متعارف، یکی از نشانه های اصلی در حرکت مبتنی بر عدالت محوری مسئولان و کارگزاران است.

,

 وی افزود:  هر نوع فاصله گرفتن از ساده زیستی و برخوردار شدن غیر متعارف از بیت المال و سوگیری به سمت یک زندگی اشرافی توأم با تجمل گرایی و عافیت طلبی، نتیجه ای جز ذبح عدالت به عنوان اصلی ترین شعار انقلاب و نظام اسلامی در پی نخواهد داشت.

,

این مدرس دانشگاه تصریح کرد: تجمل گرایی، مصرف گرایی، و دورشدن از عدالت، بیانگر ترویج اشرافی گری در مرکز قوی ترین و کارآمدترین رسانه موجود در کشور است.

,

کریمی گفت: بسیاری از مشکلات و معضل های اجتماعی و فرهنگی امروز جامعه ما، ریشه در سیاست های اقتصادی گذشته دارد و این مشکلات عظیم ظرف چند سال حل نخواهد شد.

,

وی ادامه داد: شیوع اشرافی گری و مصرف گرایی، و اولویت یافتن رفاه فردی بر رفاه جمعی، کمرنگ شدن ارزشها را در پی خواهد داشت. به واقع می توان از تجمل گرایی و مصرف زدگی به عنوان ام الفساد همه رذایل نام برد.

,

این استاد البرزی افزود: مشکلات ناشی از مدیریت غرب گرا و اشرافی است که ناشی از پیاده نشدن مدیریت انقلابی دفاع مقدس در سیستم اجرایی کشور پیش از دفاع مقدس است.

,

وی با بیان اینکه مهمترین بیماری جوامع بنام تجمل که ریشه اصلی آن نابرابری و اختلافات اجتماعی و طبقاتی است، گفت: این فاصله طبقاتی باعث می شود ثروتمندان هر روز ثروتمندتر و فقیران هر روز فقیرتر شوند.

,

کریمی تاکید کرد: غرب به دنیال پیاده سازی این نوع مدیریت است که مدیریت انقلابی دفاع مقدس را حذف کند مدریتی که در زمان بحران ها و مشکلات به شدت پاسخگوست همان طور که در زمان شیوع بیماری کرونا مدیریت انقلابی ما را به مرحله پیروزی این ویروس نزدیک کرد.

,

این مدرس خاطر نشان کرد: پروژه نفوذ نیز به طور غیرمستقیم درصدد تغییر دیدگاه مدیران و مسئولان است تا با پیاده سازی سبک  مدیریت غربی ، مدیریت انقلابی فاع مقدس را کمرنگ جلوه دهد اما خوشبختانه این مدیریت به قدری پویا و زنده است که مدیریت غرب را خلع سلاح می کند.

,

وی ادامه داد:همان مدیریتی که دفاع مقدس را اداره کرد، هم اکنون در سیستم نظامی و دفاعی کشور در حال فرستادن ماهواره به فضا، تولید پیشرفته ترین موشک ها، تولید جنگنده و ده ها موفقیت چشمگیر دیگر است.

,

کریمی در خاتمه گفت: همانطور که توانستیم با مدیریت جهادی بسیاری از روستاهای محروم را آباد کنیم، آبادانی را به روستاها بردیم و خوشبختانه اکنون تمامی روستاهای کشور با همت مدیریت جهادی دفاع مقدس از محرومیت نجات پیدا کردند لذا مدیریتدفاع مقدس در همه زمینه ها مشگل گشاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه