اخبار داغ

رئیس کمسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز؛

قرارداد خرید 20 دستگاه اتوبوس شهری/ معلوم نیست اتوبوس‌ها را تحویل دهند یا نه!

قرارداد خرید 20 دستگاه اتوبوس شهری/ معلوم نیست اتوبوس‌ها را تحویل دهند یا نه!
بهشتی گفت: به تازگی قراردادی با ایران خودرو دیزل برای تولید و خرید 20 دستگاه اتوبوس بسته شده که امیدواریم این مورد به سرانجام برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر بهشتی در گفت‌وگو با آناج در خصوص خریداری اتوبوس‌های شهری توسط شهرداری تبریز اظهار داشت: در سالهای گذشته خرید اتوبوس همواره در بودجه شهرداری در نظر گرفته می‌شد اما چون نه تولید داخلی و نه واردات وجود نداشت، اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی تبریز اضافه نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با اشاره به قرارداد شهرداری تبریز با ایران خودور دیزل برای تولید اتوبس‌های شهری گفت: شهرداری اخیرا قراردادی با ایران خودرو دیزل برای تولید و خرید 20 دستگاه اتوبوس بسته شده که امیدواریم این مورد به سرانجام برسد، درسالهای گذشته اگر ناوگان شهری ما نوسازی نشده به این دلیل بود که نه تولید داخل داشتیم و نه مجوز واردات.

,

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در پاسخ به این سوال که چرا تعداد بیشتری اتوبوس خریداری نشده است، عنوان کرد: مشکل مالی درباره خرید اتوبوس در شهرداری تبریز وجود ندارد اما مساله اینجاست که معلوم نیست که این شرکت بتواند این تعداد اتوبوس‌ها را تولید و تحویل دهد یا خیر. ممکن است بعدا بگویند که نتوانستند اتوبوس‌ها را تولید کنند.

,

وی در خصوص فرسودگی اتوبوس‌های شهری تبریز گفت: اتوبوس‌ها دوره استهلاک دارند اما با توجه به مشکلات خرید یا واردات اتوبوس‌ها در سالهای گذشته،اتوبوس‌های شهری بازسازی شده‌اند و اشکالات فنی آنها برطرف می‌شود تا مشکلی پیش نیاید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه