اخبار داغ

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی:

واگذاری پالایشگاه به بخش خصوصی به نفع مردم منطقه نیست/۹۵ درصد از نمایندگان خواستار طرح سوال از رئیس جمهور هستند

واگذاری پالایشگاه به بخش خصوصی به نفع مردم منطقه نیست/۹۵ درصد از نمایندگان خواستار طرح سوال از رئیس جمهور هستند
احمدی بیغش استیضاح و سوال از رئیس جمهور را خواسته اصلی بسیاری از نمایندگان خواند و گفت: این اعتراض به هیئت رئیسه مجلس وجود دارد که چرا سوال از رئیس جمهور اعلام وصول نمی شود چراکه بیش از ۹۵ درصد از نمایندگان خواستار سوال از رئیس جمهور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست صمیمی با رسانه های استان مرکزی گفت: طبق قانون اساسی وظیفه یک نماینده قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است که موضوع نظارت مهمتر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی با ساخت بیمارستان جدید شازند بیان کرد: در کلنگ زنی بیمارستان جدید برای شازند یک کلنگ فضایی و خیالی بوده است و امروز احساس نمی کنیم که مردم شریف شازند به فضای بیمارستانی نیاز داشته باشند بلکه به امکانات ، تجهیزات و متخصص نیاز دارند و دلیل مراجعه به اراک این است که باید در این خصوص تصمیم گیری شود.

,

وی افزود: باید منافع مردم را بر اساس بهینه سازی موضوع موجود در نظر گرفت و این با ساخت یک بیمارستان جدید محقق نمی شود و نظر خبرگان و کارشناسان هم اینگونه است و باید علاوه بر اینکه ظرفیت بیمارستان فعلی دوبرابر شود به امکانات و تجهیزات آن نیز افزوده شود تا متخصصین در آنجا بتوانند حضور پیدا کنند.

,

جابه جایی فرمانداران در استان مرکزی بر اساس شایسته سالاری نیست

, جابه جایی فرمانداران در استان مرکزی بر اساس شایسته سالاری نیست, جابه جایی فرمانداران در استان مرکزی بر اساس شایسته سالاری نیست,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جابه جایی فرمانداران در استان مرکزی بر اساس شایسته سالاری نیست،گفت:همچنین منافع مردم در نظر گرفته نمی شود و اگر سوابق فرمانداران را نگاه کنیم قطعا عملکردی از کار برای انقلاب مشاهده نمی کنیم و دولت برای اینکه کارنامه موفقی برای ارائه ندارد به دنبال سرگرم کردن مردم است.

,

احمدی بیغش با اشاره به اینکه کارخانه قند شازند یک هویت ملی است، گفت: همچنین اولین صنعت با سابقه در استان مرکزی است که شناسنامه مردم شازند محسوب می شود که اول باید از این دید به آن نگاه کنیم و بعد نگاه اشتغال و اقتصادی داشته باشیم و متاسفانه در مورد راه اندازی کارخانه شازند به دنبال منافع مردم نیستند و البته می خواهند این راه اندازی توسط نماینده مجلس انجام نشود.

,

وی افزود: قدمت بیش از ۹ دهه کارخانه قند شازند امروز آن را با مشکلاتی همچون فرسودگی ساختمان ها و تجهیزات و وجود این کارخانه در مرکز شهر مواجه کرده که بنیاد مستضعفان با در نظر گرفتن زمینی جدید به دنبال راه اندازی آن می باشد.

,

واگذاری سهم پالایشگاه به نفع مردم منطقه نیست

, واگذاری سهم پالایشگاه به نفع مردم منطقه نیست, واگذاری سهم پالایشگاه به نفع مردم منطقه نیست,

وی در خصوص واگذاری ۱۷ درصد از پالایشگاه شازند گفت: این موضوع به ۱۷ سال قبل بر می گردد و علیرغم اینکه در ۴ ماه گذشته با وزیر نفت جلساتی داشتیم و ایشان مخالف بودند اما شخص رئیس جمهور اصرار بر خصوصی سازی دارند و البته باید بگوئیم هیچ کس مخالف خصوصی سازی و قانون نیست اما واگذاری همچون هفت تپه و هپکو کار بسیار غلطی است و ما با آن مخالف هستیم و متاسفانه در کشور واگذاری ها موفق نبوده است.

,

احمدی بیغش افزود: عاقلانه نیست وقتی واگذاری های غلط را می بینیم اصرار بر انجام آن داشته باشیم و در این خصوص عصبانیت مردم را به مسئولین و وزرا انتقال دادیم و در این خصوص شکایتی را به دیوان عدالت اداری تقدیم کردیم که امیدواریم به نتیجه برسد.

,

وی با بیان اینکه خصوصی سازی ها در ایران دارای مشکلاتی بودند و چالش های بزرگی ایجاد کرده اند گفت: نارضایتی مردم مهمترین آن است چراکه عزت و کرامت ملت ایران با خصوصی سازی های غلط زیر سوال می رود.

,

احمدی بیغش بیان کرد: واگذاری ۱۷ درصد از سهم پالایشگاه مطابق منافع مردم نیست و مقام معظم رهبری هم طی دستوری به آقای محمدی گلپایگانی تاکید کرده اند که باید بیشتر مراقب بود.

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولی که دنبال خصوصی سازی پالایشگاه است باید شرم داشته باشد چراکه در این خصوص توجهی به نظر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی نشده و به نمایندگان مردم بی حرمتی شده است و البته این افراد به ۱۷ درصد اکتفا نمی کنند و این ۱۷ درصد آزمونی برای سنجش حساسیت مردم بود و پیگیر بقیه سهم هستند و پالایشگاه شازند بهترین پالایشگاه ایران و پنجمین پالایشگاه در دنیا است و رفتاری که با این مجموعه می شود عادلانه نیست.

,

وی در خصوص وحدت مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان کرد: بنده مجلس هشتم را تجربه کردم و این دوره تنها دوره ای است که بین نمایندگان استان وحدت و اتحاد وجود دارد و بهترین انسجام در مجمع نمایندگان استان مرکزی است چراکه با آقایان کریمی ، سلیمی ، نظری و سبزی در کمال رفاقت و صمیمیت مسائل استان را در مجمع پیگیری می کنیم.

,

احمدی بیغش افزود: هر تصمیمی که مجمع نمایندگان و مجلس شورای اسلامی بگیرد نظر اکثریت است و اکثریت ارزش دارد و اگر هم کسی دوست ندارد در مجمع باشد اصراری بر حضورشان نیست چرا که باید منافع مردم را در نظر داشته باشیم.

,

۹۵ درصد از نمایندگان خواستار سوال از رئیس جمهور هستند

, ۹۵ درصد از نمایندگان خواستار سوال از رئیس جمهور هستند, ۹۵ درصد از نمایندگان خواستار سوال از رئیس جمهور هستند,

وی استیضاح و سوال از رئیس جمهور را خواسته اصلی بسیاری از نمایندگان خواند و افزود: این اعتراض به هیئت رئیسه مجلس وجود دارد که چرا سوال از رئیس جمهور اعلام وصول نمی شود چراکه بیش از ۹۵ درصد از نمایندگان خواستار سوال از رئیس جمهور هستند.

,

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شخص رئیس جمهور و سایر افرادی که امروز مسئول هستند باید در محضر ملت پاسخگو باشند و متاسفانه می بینیم وزیری که به مردم توهین می کند و طرح مسکن مهر که مورد تایید مقام معظم رهبری است را مسخره می کند امروز از نظام طلبکار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه