اخبار داغ

الگوی خدمت بی‌منت برای نیازمندان؛

اقدامات جهادگران بسیج دانشجویی در مناطق محروم گچساران

اقدامات جهادگران بسیج دانشجویی در مناطق محروم گچساران
مسئول بسیج دانشجویی گچساران گفت:برنامه ویژه ای نیز برای کودکان کار اجرا خواهیم کرد که در این طرح کلاس هایی آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار و به این کودکان کار برای درس خواندن و در منزل ماندن برای سلامتی و مبارزه با بیماری کرونا هزینه تحصیل پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس گروه جهادی بسیج دانشجویی گچساران با تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و آموزشی برای دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت این شهرستان، اندکی از بار مشکلات اقتصادی خانواده دانش آموزان را کاسته و گل لبخند برلبانشان نشاندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, , ,

جهادگران بسیجی در این حرکت معنوی و فرهنگی گوی سبقت را ربودند و با تهیه اقلام و وسایل کمک آموزشی ایرانی در راستای حمایت از دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار با هدف ایجاد انگیزه ، آرامش خاطر و نیز دلگرمی بیشتر جهت فراگیری علم و دانش برای دانش آموزان نیازمند اقدام کردند.

,

, ,

, ,

محمدسلیمانی،مسئول بسیج دانشجویی گچساران در این خصوص گفت: در مرحله اول، 110 بسته نوشت‌افزار شامل کیف، جامدادی، 4عدد دفتر، 10عدد مداد، 8عدد خودکار، پاک‌کن، تراش، چسب کاغذی، بسته 12عددی مداد رنگی و خط کش توزیع شد، دراین بسته های حمایتی نیز مسابقه کتاب‌خوانی توسط دانشجویان از زندگی نامه "شهید سلیمانی" طراحی شده که به برندگان نیز جوایزی اهداء خواهد شد.

,

, , ,

وی افزود:ان شاءلله در روزهای آینده نیز توزیع150بسته نوشت افزار به همراه کیف، کفش ، خرید البسه ، کتاب ها و شهریه دانش آموزان و دانشجویانی که از تحصیل جامانده اند،توسط جهادگران بسیجی اقدام خواهد شد.

,

, ,

, ,

سلیمانی در ادامه تصریح کرد:باتوجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات اشتغال خانواده ها، برنامه ویژه ای نیز برای کودکان کار اجرا خواهیم کرد که در این طرح کلاس هایی آموزشی به صورت حضوری و آنلاین برگزار و به این کودکان کار برای درس خواندن و در منزل ماندن برای سلامتی و مبارزه با بیماری کرونا هزینه تحصیل پرداخت خواهد شد.

,

, ,

وی افزود:در تلاش هستیم که با کمک سایر خیرین شهرستان برای تحصیل و آموزش آنلاین این کودکان کار هم گوشی موبایل یا تبلت تهیه کنیم که ان شاءلله شاهد این موضوع نباشیم که کودکی به خاطر فقر و مشکلات مالی از تحصیل باز بماند.

,

, ,

, ,

  این درحالی است که توزیع بسته‌های حمایتی به خانوارهای نیازمند وبی بضاعت درقالب نوشت افزار و کمک آموزشی توسط گروه های جهادی این شهرستان همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه