اخبار داغ

امام جمعه چگنی در گفتگو با سفیرافلاک:

خون شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی/ایران در اوج اقتدار و سربلندی است

خون شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی/ایران در اوج اقتدار و سربلندی است
حجت الاسلام سوری، امام جمعه چگنی گفت: خون شهدا و ایثار گری ایثارگران رمز بقای انقلاب اسلامی ایران است و دفاع مقدس آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروزی ملت ایران بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدیده قرن یار مظلومان و دشمن ظالم است و این راه ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: انقلاب  اسلامی ایران در مسیر خط و مشی ترسیم شده حرکت می کند و یک انقلاب مکتبی، مردمی و مقاومت است.

,

امام جمعه چگنی تصریح کرد: رهبری فرمودند که حضرت علی (ع) مظلوم مقتدر بود چرا که از آن دستوراتی که داشت علیه ظالمان کوتاه نمی‌آمد.

,

وی بیان کرد: کشور ما هم در جاهای مختلف مقتدر عمل می‌کند و با اتحاد و انسجام تحت مدیریت و رهبری ولی فقیه زمان است که امیدواریم بتوانیم وظایف خود را به خوبی در این عرصه انجام دهیم.

,

حجت الاسلام سوری عنوان کرد: قبل از انقلاب رژیم پهلوی به گونه ای رفتار کرده بود که هر کشور ظالمی ایران را حیات خلوت خودش می دانست اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست فرصت طلبان و ظالمان از این کشور کوتاه شد.

,

وی با اشاره به جایگاه والای ایران اسلامی در دنیا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با بصیرت و هوشیاری، رژیم پهلوی را کنار زد و امروز الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

,

امام جمعه چگنی افزود: انقلاب اسلامی ایران آنقدر توسعه پیدا کرده  که توانسته است  یک جبهه مقاومتی را تشکیل دهد و در برابر زورگویان و ظالمان بایستد.

,

حجت الاسلام سوری گفت: انقلاب اسلامی ایران به خاطر ثمره خون شهیدان و ایثارگری ایثارگران امروز در اوج اقتدار و سربلندی قرار دارد  و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در راس آن قرار دارد و این حرکت ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه