اخبار داغ

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

دشمن امروز با ابزار‌های مختلفی وارد جنگ شده است/خلق پیشرفت‌های بزرگ توسط سپاه

دشمن امروز با ابزار‌های مختلفی وارد جنگ شده است/خلق پیشرفت‌های بزرگ توسط سپاه
حجت الاسلام درویشی، نماینده ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان گفت: امروز دشمن با ابزار‌های مختلفی وارد جنگ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام علی درویشی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت که در حسینیه ثارالله(ع) سپاه کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان بزرگی در ایام دفاع مقدس در همین خطه شهید پرور کوهدشت تربیت شده و رشادت‌ها و ایثارگرهای زیبایی را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: سپاه متولد شده به دستور امام راحل برای حفاظت از انقلاب اسلامی بوده و افتخار سپاه این است که دشمنی ها را رصد کرده و متناسب با آن برای دفاع از انقلاب و ترویج آرمان‌های آن، برنامه‌ریزی و عمل کرده است.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اینکه سپاه نیروی میدانی دفاع و حرکت برای ارزش های انقلاب است، عنوان کرد: کسانی که در جبهه دشمن آشکار، رزمنده دفاع مقدس هستند با برنامه ریزی مناسب مقابل دشمن ایستادگی کرده تا بر اوغلبه کند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با ابزار‌های مختلفی وارد جنگ شده است، تصریح کرد: سپاه در طول این ۴۰ سال در کانون تحریم ها، بزرگترین پیشرفت‌ها را برای ملت خلق کرده است که مصادیق آن اشکار است.

,

درویشی با اشاره به اینکه راهبرد تدافعی ما به تهاجمی تبدیل شده است، گفت: دشمن امروز با نقاب به میدان آمده است، باید هوشیار بوده و دشمن را بشناسیم و اگر در مقابلش سکوت کنیم، از راه گذشته خود برگشته ایم.

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان با اشاره به اینکه عاقبت بخیری در مسیر شهدا است، خاطرنشان کرد: هرجایی که دشمن روی آن حساس است، باید بدانیم که آن صحنه جبهه سخت، در برابر دشمن است، امروز دشمنی داریم که جز با زور و قدرت زبان دیگری نمی فهمد، ما با قدرت الهی و تدبیر ولایت همچون گذشته پیروز میدان خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه