اخبار داغ

استاندار البرز مطرح کرد؛

موج سوم شیوع کرونا در کمین البرز/ تردد یک میلیون خودرو در یک روز!

موج سوم شیوع کرونا در کمین البرز/ تردد یک میلیون خودرو در یک روز!
عزیزالله شهبازی گفت: یکی از دغدغه های ما تردد زیاد در البرز است چرا که روز گذشته تردد یک میلیون و 420 هزار خودرو از راه ها ثبت شده است که رقم بالایی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، استاندار البرز ظهر امروز در حاشیه وبینار ستاد ملی کرونا، به وضعت نگران کننده البرز درباره کرونا اشاره کرد و در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از دغدغه های ما تردد بالا در استان است چرا که روز گذشته تردد یک میلیون و 420 هزار خودرو از راه ها ثبت شده است که رقم بالایی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
عزیزالله شهبازی با اشاره به اینکه البرز در معرض موج سوم شیوع کرونا قرار دارد و خطر جدی است، افزود: نگرانی دوم ما در استان، ابتلای جوانان به بیماری کووید 19 بوده و طی روزهای اخیر هم حجم بالای مراجعه کننده های مبتلا به کرونا در البرز، تاب و توان کادر درمان را گرفته است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا، رعایت فاصله اجتماعی، شست و شوی دست ها و استفاده از ماسک به شدت توصیه می شود، اظهار داشت: علی رغم اینکه البرز به واسطه حجم بالای تردد، رشد جمعیت و تبادل جمعیتی با تهران تلفات ناشی از کرونای کمتری داشت اما باید از روند رو به رشد کرونا پیشگیری کرد.
,
 
,
شهبازی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به شیب تند شویع کرونا در البرز ناچار هستیم برخی محدودیت ها را اعمال کنیم، البته توجه لازم را نسبت به تولید و صنوف خواهیم داشت اما مجبور به اعمال پیشنهادات سختگیرانه برای توقف شیوع کرونا هستیم.
,
 
,
استاندار البرز در خاتمه با اشاره به اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی باید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی را در در دستور کار قرار دهد، خاطرنشان داشت: دانشگاه علوم پزشکی باید برنامه ریزی لازم را برای آماده باش روسای بیمارستان ها داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه