اخبار داغ

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

افتتاح و کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در بندرخمیر

افتتاح و کلنگ زنی طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در بندرخمیر
همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضورجانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی شهرستان بندرخمیر به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ اینجا ایران است همان کشوری که جوانان و نوجوانانش اجازه تعرض به خاک وطن را به بیگانه نمی دهند، زنان و مردانش در جنگ نابرابر از حریم خانواده خود دفاع می کنند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به یک زندگی سعادتمندانه به کار می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اینجا ایران است الگوی دخترانش همان دختر سه ساله ای است که جان در برابر ظلم می دهد اما تسلیم نمی شود، الگوی پسرانش همان علی اکبر جوان و باغیریتی است که دشمن را شناخته و پا به پای پدر خود را فدای اسلام می کند.

,

اینجا ایران است اگرچه جنگ سخت پایان یافته اما مسولین آن در جنگ اقتصادی با دشمن مردم را تنها نخواهند گذاشت و همچون دوران دفاع مقدس پا به پای مردم در جبهه ها حضور پیدا می کنند، جبهه جنگ اکنون محرومیت زدایی و کمک اقتصادی به مردم است که برخی نهادها به خوبی نشان دادند که در کنار مردم هستند و خواهند بود.

,

همزمان با هفته دفاع مقدس و با حضورجانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و مسئولان شهرستان بندرخمیر، طرح های محرومیت زدایی بسیج سازندگی بندرخمیر به بهره برداری رسید و  سرهنگ امیری جانشین سپاه امام سجاد(ع) درآئین افتتاح این پروژه ها با بیان اینکه صاحبان اصلی این انقلاب وکشور مردم هستند اظهار کرد: این یک توفیق الهی است که ما به عنوان یک خادم درخدمت مردمی باشیم که این انقلاب را به عنوان دین قبول داشته وهمه بخصوص ما مسئولین باید قدردان این انقلاب بوده وهیچ شکری بهتر از خدمت رسانی به این ولی نعمتان نیست.

,

وی سپاه پاسداران را ازبدنه این انقلاب دانست وافزود:ما به عنوان وظیفه تلاش کرده ایم با ارتباط وهماهنگی با مسئولین مربوطه برای خدمت رسانی به روستا ها ازظرفیت های مردم برای برطرف نمودن محرومیت و رفع مشکلات از حضور خودمردم بهره مند شویم وآن مقداری که دروسع ماست به سرانجام برسانیم.

,

امیری با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با اجرای طرح های محرومیت زدایی، درمناطق محروم دنبال فراهم کردن مسیر رشد وتوسعه برای کشوراست ادامه داد :باعث افتخار است که ارکان نظام در کنار مردم برای محرومیت زدایی وآبادانی تمام روستا ها تلاش کرده و دشمنان را که درصدد بوده ازطرق مختلف با ضربه زدن به باور ها واستعدادهای جوانان را منحرف کند نا امید سازد.

,

جانشین سپاه امام سجاد(ع) اضافه کرد: بهره برداری از پروژه زمین ورزشی روستای بستوئیه ،افتتاح وتحویل ۴ باب منزل نیازمند در کهورستان،آبرسانی روستایی وکلنگ زنی ۲ واحدزمین ورزشی و وچمن مصنوعی در دهستان کهورستان وشهرپل با همکاری ومشارکت مردم امروز درشهرستان بندرخمیر مورد بهره برداری قرارگرفت.

,

وی خاطرنشان کرد:برای اجرای این پروژه ها افزون بر ۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی وطرح های اردوهای جهادی هزینه شده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه