اخبار داغ

رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس خبر داد؛

کمک ۲۹۰ میلیون تومانی خیران به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد

کمک ۲۹۰ میلیون تومانی خیران به دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد
رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس از کمک ۲۹۰ میلیون تومانی حامیان، خیران و مردم نوع‌دوست در تأمین لوازم تحصیلی به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد در "شور عاطفه‌ها" خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ دانش‌آموز که باشی قیمت سکه و دلار و ارز برایت فرقی نمی کند، غرق در روزهای طلایی مدرسه هستی و کاغذ و مداد و تراش برایت اهمیت بیشتری دارد، دوستان هم کلاسی را گاهی رفیق و گاهی هم رقیب می پنداری و برای کسب نمره بالاتر امکانات بیشتری را از والدینت طلب می‌کنی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

دانش آموز که باشی قیمت گوشت گرم را بی اهمیت تر از تبلت و گوشی همراهی می‌دانی که باید راس ساعت مقرر آنلاینت کند تا درس را در کلاس غیرحضوری معلم بیاموزی، همچنان دلت در پی مدادهای رنگی و بوی کاغذهای تازه است  و آن را بیشتر از هر چیز دیگری دوست می داری.

,

آری همه ما روزی دانش آموز بودیم و دیدن کفش تازه، مدادرنگی 24 رنگ، دفترهای سیمی و کتاب چاپ جدید تمام زندگی ما را تشکیل می داد، حتی اگر فردی بود که مدادی برای نوشتن نداشت از بین مدادهای داشته خودمان یکی را انتخاب کرده و با تمام ذوقی که داشتیم تقدیم دوستمان می کردیم تا او هم از نوشتن لذت ببرد.

,

درست است که بزرگ شده ایم و فارغ از تحصیلات در جنگ اقتصادی با دشمن و شکست ویروس منحوس کرونا هستیم اما شکست واقعی مشکلات زمانی اتفاق می افتد که فکر به هم وطن، تو را از وسوسه هاس درونی ات فارغ کند.

,

در همین رابطه رضا احمدی طیفکانی، رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس اظهار کرد: شیوع بیماری کرونا، آسیب‌های اقتصادی، اجتماعی فراوانی در جامعه ایجاد نموده و سبب ایجاد مشکل در زمینه‌های اشتغال، معیشت و تأمین اقلام ضروری به خانواده‌های نیازمند، اقشار آسیب‌پذیر و کم درآمد شده است و اما در این میان افراد خیر و نیکوکاری هستند که با مواسات و همدلی به یاری این خانواده‌ها شتافته و آنان را مورد حمایت قرار می‌دهند.

,

رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس افزود: در قالب مرحله دوم پویش «ایران همدل» و رویداد «شور عاطفه‌ها»، کمیته امداد منطقه سه با مشارکت و همکاری خیرین در جهت توسعه عدالت آموزشی و کمک به تأمین لوازم التحریر مورد نیاز دانش آموزان، تعداد یک هزار و ۹۳۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۲۰۹ میلیون تومان به دانش آموزان تحت حمایت اهدا نمود.

,

طیفکانی ادامه داد: این بسته‌های تحصیلی که با رعایت مسائل بهداشتی، توسط مددکاران این نهاد بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده شامل: دفتر، مداد رنگی، پاکن، مداد، مدادتراش و خودکار بوده و برای برخی نیز کفش و لباس اهداء گردیده است.

,

وی با اشاره به ادامه «شور عاطفه‌ها» تا ۱۱ مهرماه، خاطرنشان کرد: مردم نیک‌اندیش و خیرین گرامی می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶۷۳*۸۸۷۷* و یا واریز نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۵۷۵۶ به‌منظور کمک به رفع مشکلات تحصیلی دانش آموزان نیازمند منطقه سه بندرعباس اقدام نموده و در رویداد ملی “شور عاطفه‌ها” مشارکت نمایند.

,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه