اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

امروز حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی از هر زمانی ضروری‌تر است

امروز حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی از هر زمانی ضروری‌تر است
سردار تقوی گفت: امروز حضور نیروهای دلسوز و انقلابی در بستر فضای مجازی از هر زمانی ضروری‌تر است زیرا این نیروها هستند که می‌توانند قلب مؤمنین را با استفاده از همین بستر سرشار از معنویت کنید و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر با استفاده از بستر فضای مجازی به اهداف والای انقلاب برسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: در تداوم مأموریت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و مقابله با ضد ارزش‌هایی که دشمن از آن حمایت می‌کند قطعاً به علم روز و متخصصانی نیاز داریم تا بتوانند توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین بسترهایی که دشمن در آن فعال است، بستر فضای مجازی است، گفت: اگر امروز موشک‌های ما می‌توانند قلب اسرائیل و قلب اروپا را نشانه بگیرد اما دشمن توانسته است با بستر فضای مجازی قلب خانواده‌های ما را هدف بگیرد و به بخشی از خواسته‌های خود برسد.

,

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: از این رو امروز حضور نیروهای دلسوز و انقلابی در بستر فضای مجازی از هر زمانی ضروری‌تر است زیرا این نیروها هستند که می‌توانند قلب مؤمنین را با استفاده از همین بستر سرشار از معنویت کنید و امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر با استفاده از بستر فضای مجازی به اهداف والای انقلاب برسیم.

,

سردار تقوی بستر فضای مجازی را بستر خوبی برای شناسایی و پیشگیری از جرم دانست و ادامه داد: نیروهای انقلاب فعال در فضای مجازی می‌توانند نیروی انتظامی را در زمینه‌های پیشگیری از جرم، کشف جرم و اشرافیت اطلاعاتی در فضای مجازی یاری برسانند و در این خصوص معاونت اجتماعی، پلیس فتا و پلیس تابا در خدمت مردم و نیروهای انقلابی هستند.

,

وی خاطر نشان کرد: فضای مجازی یک انقلاب و دگرگونی است و قطعاً ما در نیروی انتظامی این آمادگی را داریم که آنچه مردم مطالبه دارند را عمل کنیم و مقام معظم رهبری و مسئولان نظام تدبیر کرده‌اند که نیروی انتظامی نیز در فضای مجازی ورود داشته باشند لذا ما امروز حضور فعالی در این فضا داریم.

,

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از فضای مجازی در جامعه و خانواده‌ها گسست و جدایی ایجاد کرده است، افزود: اگر خانواده‌ها بدون هدف و بدون آگاهی به فضای مجازی ورود داشته باشند این فضا می‌تواند بسیار خطرناک باشد لذا ما باید به سمتی برویم که مردم ما از این فضا نگرانی نداشته باشند و خوشبختانه در این خصوص نیز نظام جمهوری اسلامی به دستاوردهای خوبی رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه