اخبار داغ

مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج خبر داد:

تخریب بیش از 170 بنای مسکونی و تجاری غیر مجاز در سنندج

تخریب بیش از 170 بنای مسکونی و تجاری غیر مجاز در سنندج
عبدالله صالحی مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج اعلام کرد: با حکم مراجع قضایی و در راستای پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز، 178 بنای مسکونی و تجاری در کاربری های غیر مجاز در شش ماهه نخست امسال تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری، نظارت بر ساخت ‌و سازها در سطح شهر و جلوگیری از احداث بنای غیرمجاز است و در همین راستا بدون هیچگونه اغماضی با متخلفین برخورد قانونی صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کُردتودی, ،,


عبدالله صالحی بیان کرد: براساس قوانین شهرداریها موظف هستند بناهای مسکونی و تجاری را که بدون پروانه و به صورت غیرمجاز ساخته می شوند شناسایی و برخورد نمایند.

,
,

وی بیان کرد: پس از شناسایی این بناها؛ نسبت به تعطیلی و پلمپ و تشکیل پرونده و ارجاع آنها به کمیسیون ماده صد اقدام می شود و بعد از صدور رای توسط کمیسیون، حکم اصلی اجرا خواهد شد.

,

, ,

وی اظهار داشت: بروز خطرات مالی و جانی، فقدان استحکام بنای ساخته شده، تخطی از قوانین و مقررات شهرسازی، آشفتگی سیمای بصری شهری از مهم ترین مشکلاتی است که ساخت و ساز غیرمجاز ایجاد خواهد کرد.

,


وی از تخریب 178 بنای مسکونی و تجاری غیر مجاز در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و افزود: پس از رای صادره با حکم مراجع قضایی و همکاری نیروی انتظامی بناهای غیر مجاز تخریب شد.

,
,

وی خاطرنشان کرد: 444 مورد جلوگیری از  ساخت، 49 مورد برداشت مصالح، 133 مورد پلمپ و 19 مورد توقیف ماشین آلات از دیگر اقدامات انجام شده در نیمه نخست امسال است.

,


وی تصریح کرد: رفع تصرف دو هکتار زمین های اراضی ملی و مسکن در حاجی آباد و شهرک 5 آذر که به صورت باغ خصوصی تصرف شده بود و همچنین همکاری با گشت مشترک در اراضی ملی و کشاورزی در خصوص شناسایی و ارجاع پرونده آنها به مواضع ذیربط از دیگر اقدامات این شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری بود.

, ,
,


مدیر اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سنندج گفت: تخریب چهار مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی در اسلام آباد ( تقتقان )، تخریب 23 مورد فونداسیون و پی کنی غیرمجاز در شهرک امام رضا در زمین های کشاورزی و نصب 6 عدد نیوجرسی جهت جلوگیری از تصرف زمین های اراضی ملی و مسکن نیز  هم از دیگر اقدامات امسال بوده است.

,
,

وی از شهروندان درخواست نمود: به هیچ عنوان به افراد سودجو و دلال اعتماد نکنید و نسبت به تهیه مجوز لازم برای بناهای ساختمانی خود اقدام کنید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه