اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

حنای مظلوم نمایی ها و شوهای تبلیغاتی عربستان دیگر رنگی ندارد

حنای مظلوم نمایی ها و شوهای تبلیغاتی عربستان دیگر رنگی ندارد
مهدی سعادتی بیشه سری, عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سرویس‌های جاسوسی و امنیتی عربستان دخالت های زیادی در کشور ایران داشته اند و حنای آنها با این مظلوم نمایی ها و شوهای تبلیغاتی دیگر رنگی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سعادتی بیشه سری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: سخنان بن سلمان ها در عربستان سعودی که ایادی آمریکا و صهیونیست هستند ادعای تازه ای نیست بلکه در راستای سلسله برنامه هایی است که صهیونیست و آمریکا برای فشار به جمهوری اسلامی ایران و همچنین حرکت تبلیغاتی ترامپ در منطقه به منظور اخذ امتیازات مجدد است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: اگر سرکرده تمام این حوادث در منطقه خاورمیانه  در یک سمت صهیونیسم و نظام سلطه آمریکایی است در طرف دیگر عربستان سعودی خواهد بود.

سعادتی گفت: از همان روزهای نخست انقلاب و در هشت سال دفاع مقدس دیده شد که عربستان از در اختیار گذاشتن جزیره ها و سرزمین خود و کشورهای همسایه و منابع عظیم مالی نزدیک به ۶۰ میلیارد دلار کمک به صدام دریغ نکرد همچنین در حوادث و جنایات، راه‌اندازی جنگ ۳۳ و ۲۲ روزه لبنان و فلسطین و تامین هزینه و امکانات جاسوسی دست داشته است.
 
وی عنوان کرد: همچنین عربستان در راه اندازی جنگ یمن و قتل‌عام مردم منطقه اثر گذار بوده است در واقع هیچ جای دنیا نیست که دستان آنها آغشته به خون مظلومان نباشد.

سعادتی تصریح کرد: با اطلاعات دقیقی که داریم سرویس‌های جاسوسی و امنیتی عربستان دخالت های زیادی در کشور ایران داشته و حنای آنها با این مظلوم نمایی ها و شوهای تبلیغاتی عربستان دیگر رنگی ندارد.

وی درباره اظهارات سعودی ها راجع به  مقاومت افزود: تنها یک گردان از نیروهای بسیجی در خوزستان برای آن ها کافی است هر چند ما هیچ کشوری  را تهدید نمی‌کنیم و با هیچ کشوری جز رژیم اشغالگر صهیونیستی سر جنگ نداریم اما آنها باید به خود بیایند.

سعادتی خاطرنشان کرد: آنها باید از این بازی هایی که نظام سلطه صهیونیست و آمریکا ایجاد کرده‌اند دست بردارند البته مقام معظم رهبری نیز فرمودند حکومت آنها دوامی نخواهد آورد.

وی عنوان کرد: ارتباط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی از قبل هم وجود داشته و اکنون شوهای تبلیغاتی برای رای آوردن ترامپ است با این حال چه آنها بخواهند و چه نخواهند رژیم اشغالگر قدس ساقط خواهد شد و حکومت آنها نیز دوامی ندارد.

سعادتی بیان داشت: خیزش جدیدی در منطقه محقق خواهد شد و موج بیداری اسلامی به این سازش های ذلت بار پایان خواهد داد.

وی گفت: به عنوان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به عربستان اعلام می‌کنم با دم شیر بازی نکند زیرا ایران قدرتمند نیازی به این صحنه سازی ها ندارد.

سعادتی اظهار داشت: کشور عربستان از درون آسیب پذیر و فاقد مشروعیت است و به دست نیروهای حزب‌اللهی کشور خود خواهد افتاد همچنین حرکتهایی در این راستا در بحرین و امارات آغاز شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امیدواریم عربستان از این یاوه گویی ها دست بردارد و به خود بیاید زیرا بارها گفته شده امنیت منطقه باید توسط مردم کشورهای منطقه تامین شود از سوی دیگر آمریکا رسما اعلام کرده که این کشورها گاوهای شیرده هستند که می‌خواهند منابع مالی آمریکا را فراهم کنند.

سعادتی بیان کرد: این کشور با وضعیتی که در درون خود دارد و در حال حاضر مقروض است بداند راه به جایی نمی‌برد و جواب عملی آنها بی اعتنایی به یاوه گویی هایشان است.

وی با بیان اینکه به حکم آیه قرآن حزب الله هم الغالبون هستند، افزود: قدرت عربستان پوشالی است و جبهه باطل ره به جایی نمی برد و پیروزی از آن ملت‌های بزرگ منطقه باشد.

سعادتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انسجام، وحدت و تاسی از مسیر دفاع مقدس که اثرات آن صدها سال دیگر پابرجاست و پیروزی هایی که جبهه مقاومت در منطقه رقم زده شاهد سرنگونی این حکومت های غاصب باشیم و ملت‌ها به حق طبیعی خود برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه