اخبار داغ

معاون اجرایی معاونت دانشگاه علوم پزشکی البرز:

تست کرونا برای زنان باردار در 22 مرکز درمانی البرز رایگان است

تست کرونا برای زنان باردار در 22 مرکز درمانی البرز رایگان است
سعید محمدی گفت: تست کرونا برای افراد مسن بالای 65 سال و زنان باردار رایگان است اما اگر فرد وضعیت جسمی مناسبی نداشته باشد می تواند با هماهنگی های لازم به بیمارستان منتقل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، معاون اجرایی معاونت دانشگاه علوم پزشکی البرز امروز یکشنبه با اشاره به اینکه مردم نباید از رعایت پروتکل های بهداشتی خسته شوند، در جمع خبرنگاران، گفت: ابتلا به آنفلوآنزا و سرماخوردگی در کنار کرونا مسئله بسیار مهمی است که همزمان با آغاز فصل پائیز با آن مواجه خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
سعید محمدی به شروع موج سوم کرونا از سه هفته گذشته در البرز اشاره کرد و افزود: متاسفانه مراجعه مردم به مراکز درمانی زیاد شده و همین مسئله کادر درمان را خسته کرده است، البته نبابد از این مسئله غافل شد که شیوع کرونا می تواند برای مراجعه کنندگان هم تهدید باشد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه همزمان با شیوع کرونا 22 مرکز بهداشت منتخب برای ارائه خدمات سرپایی به بیماران و کسانی که علائم حاد کرونا ندارند به عموم معرفی شده است، اظهار داشت: علی رغم معرفی این مراکز استقبال شهروندان از این مجموعه ها آنگونه که باید و شاید خوب نبوده است.
,
 
,
محمدی به فعالیت پزشک های آموزش دیده و مجرب در مراکز شبانه روزی برای ارائه خدمت به بیماران سرپایی اشاره و تصریح کرد: تست کرونا برای افراد مسن بالای 65 سال و زنان باردار رایگان است اما اگر فرد وضعیت جسمی مناسبی نداشته باشد می تواند با هماهنگی های لازم به بیمارستان منتقل شود.
,
 
,
معاون اجرایی معاونت دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه با اشاره به اینکه حتی اگر افراد مبتلا به کرونا نباشند ممکن است در راهروهای بیمارستان ها به این ویروس مبتلا شوند، گفت: حس مسئولیت پذیری، رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست و شوی مداوم دست ها و خودداری از حضور در تجمعات مهم ترین اصولی است که مردم باید رعایت کنند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه