اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

ولنگاری و نفوذ سبب سلب امنیت جامعه می‌شود/ درخشش جامعه اسلامی با تشکیل قوه مجریه مؤثر

ولنگاری و نفوذ سبب سلب امنیت جامعه می‌شود/ درخشش جامعه اسلامی با تشکیل قوه مجریه مؤثر
آیت‌الله عبادی با بیان این‌که اگر سهل‌انگاری و نفوذ صورت گرفت، امنیت خود به خود از بین می‌رود، گفت: آن کسی که ولنگاری کرده و امور را رها می‌کند، دشمن مردم است و این همان هدفی است که دشمنان دنبال می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار با حجت‌الاسلام نسائی دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به اینکه اصولا دین خدا و بعثت انبیاء الهی و جانشینان معصوم آنها برای برپایی عدل بوده است، اظهار کرد: اگر عدل پیاده شود همه‌ی مردم احساس امنیت خواهند کرد، اما اگر بی عدالتی باشد فقط افراد خائن احساس امنیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی با بیان اینکه هر کاری راهکار مخصوص به خودش را دارد، افزود: اگر ولنگاری هایی در سلسله مراتب، افراد، مدیران و رؤسا احساس نشود، همه به مانند قطعات یک ماشین فعال، کارهایشان را درست انجام می دهند، اما اگر سهل انگاری و نفوذ صورت گرفت، امنیت خود به خود از بین می رود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: اگر خائنین احساس امنیت کنند، جامعه را آزاد نمی گذارند فلذا اثرش از جامعه سلب امنیت می کند.

,

آیت الله عبادی تصریح کرد: آنچه در قوه قضائیه بسیار کارآمد است مسئله پیشگیری است، یعنی به گونه ای با چشم باز و با دقت لازم در مدیریت جامعه عمل شود که افرادی که بالقوه شرایط فساد دارند، جرات نکنند به جلو آیند و امور را مختل کنند.

,

وی مطرح کرد: در فرمایشات اخیر آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه که الحق باید هم خدا را شکر کنیم و هم بر این آقای بزرگوار دعا کنیم که بسیار مایه امیدواری مردم شده اند و با وجود مغتنم این شخصیت بزرگ و همسو شدن همه پیکره و زیرمجموعه قوه قضائیه با تِز ایشان، این معنی اش همان است که فرصت برای افراد فرصت طلب نخواهد ماند.

,

امام جمعه بیرجند گفت: قوه قضائیه بیش از آنی که در اجرای حدود و تعزیرات که پیگیری امور است موفق شود، می تواند در هیمنه و قدرت با چشم باز، به کسی که خلاف می کند، فرصت ندهد و این بسیار مهم است.

,

آیت الله عبادی ادامه داد: آیت الله رئیسی طی دو روز گذشته فرمودند که قوه قضائیه دو مسئولیت مهم نظارت و قضاوت را برعهده دارد.

,

وی افزود: بهترین خدمت به جامعه و دوستی برای هر فرد، حتی آنهایی که بالقوه خائن هستند، برای این است که فاسد نگردد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: آن کسی که ولنگاری کرده و امور را رها می کند، دوست مردم نیست بلکه دشمن مردم است و این همان هدفی است که دشمنان دنبال می کنند و تنها راه مقابله با آن این است که هم نظارت قوی شود و هم قضاوت سریع و موثر باشد.

,

آیت الله عبادی بیان کرد: اگر بخواهد امور اقتصادی و سرمایه گذاری رونق گیرد و چرخ کارخانجات و مراکز تولیدی بچرخد، شرط اولش ایجاد امنیت است.

,

وی افزود: از جمله شرایط نظارت ها این است که شرایط برای رسیدن به کار و جلوگیری از تعطیلات، بیکاری ها و ولنگاری ها مهیا می گردد.

,

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: این کشور با این امکانات و مردم خوبی که دارد، مدیریتش مشکل نیست و به بهترین وجه قابل اداره است.

,

آیت الله عبادی اضافه کرد: آنهایی که یا اهلیت ندارند و یا در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها تحت نفوذ بیگانه هستند باید اصلاح گردند.

,

وی در پایان گفت: امیدواریم که مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه  و در فاصله نه چندان دور و با انتخاب اصلح و خوبی که مردم خواهند داشت و با یک قوه مجریه تازه نفس و موثر، بیماری های اخلاقی، سیاسی و روانی پشت سر گذاشته شود و در گام دوم انقلاب به عنوان نمونه، جامعه اسلامی در سطح بین المللی بدرخشد و حجت را بر انسان ها تمام کند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه