اخبار داغ

بیمه خدمات درمانی 3 میلیون آمریکایی زیر تیغ کرونا

بیمه خدمات درمانی 3 میلیون آمریکایی زیر تیغ کرونا
با گسترش بحران اقتصادی ناشی از کووید19 در تابستان سال 2020، بیش از 3 میلیون نفر بیمه خدمات درمانی کارفرما را از دست دادند. سیاستگذاران فدرال و ایالتی باید برای جلوگیری از از دست دادن شغل که منجر به افزایش محرومیت از بیمه می شود اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ با گسترش بحران اقتصادی ناشی از کووید19 در تابستان سال 2020، بیش از 3 میلیون نفر بیمه خدمات درمانی کارفرما را از دست دادند و 2 میلیون نفر بیمه نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

تجزیه و تحلیل داده های اداره سرشماری آمریکا نگاهی گذرا به افرادی که در میان بحران اقتصادی ناشی از همه گیری کووید19 بیمه خدمات درمانی خود را از دست می دهند، می اندازد.

,

به دلیل اینکه اکثر بزرگسالان زیر 65 سال آمریکایی از طریق کارفرمای خود یا یکی از اعضای خانواده تحت پوشش بیمه درمانی قرار می گیرند با از دست دادن شغل خود در معرض خطر از دست دادن بیمه قرار دارند.

,

یافته های کلیدی

,

- 3.3 میلیون بزرگسال غیر سالخورده در آمریکا بیمه کارفرما (ESI) را از دست دادند. محققان تخمین می زنند که 1.9 میلیون بزرگسال از اواخر ماه آوریل تا اواسط جولای بیمه نشدند.

, ESI,

- تقریبا نیمی از کسانی که ESI را از دست دادند بزرگسالان اسپانیایی تبار بودند. بر اساس شواهد قبلی، این افراد بیش از سایر گروه های نژادی و قومی به طور نامتناسبی تحت تأثیر رکود اقتصادی ناشی از کروناویروس قرار گرفتند. جوان ترها (2.2 میلیون)، مردان (3.0 میلیون) و بزرگسالانی که دانشگاه نرفتند (2.1 میلیون) بیشترین محرومیت های ESI را تشکیل داده اند.

,

- تخمین زده می شود که 1.8 میلیون بزرگسال غیر سالخورده و 1.5 میلیون بزرگسال در ایالت های آمریکا ESI خود را از دست داده اند.

,

- برآورد می شود که بین اواخر ماه آوریل و اواسط جولای، 2.2 میلیون بزرگسال تحت پوشش بیمه عمومی قرار بگیرند.

,

نتیجه گیری؛

,

با گسترش بحران اقتصادی ناشی از کووید19 در تابستان و بیکار شدن میلیون ها بزرگسال و با ادامه ضعف در بازار کار، محققان نتیجه گرفتند که سیاستگذاران فدرال و ایالتی باید برای جلوگیری از از دست دادن شغل که منجر به افزایش محرومیت از بیمه می شود اقدام کنند.

,

یارانه های گسترده در سطح فدرال برای پوشش بازار کار و بازگرداندن بودجه به منظور کمک های تبلیغاتی و ثبت نام می تواند به افراد بیکار کمک کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه