اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است
حجت الاسلام فاطمی نسب, امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است و ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت ضروری است از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان تجلیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز حجت الاسلام فاطمی نسب در دیدار جمعی از نمایندگان ایثارگران، معتمدین و کارکنان بنیاد شهید سرپل ذهاب که بمناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: ایثارگران و خانواده های معظم شهداء یادگاران ارزشمند دوران پرافتخار دفاع مقدس هستند لذا باید ضمن تکریم این خانواده ها، آنان را الگوی زندگی خود قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

, ,

امام جمعه سرپل ذهاب افزود: خدمت به خانواده شهدا یک وظیفه همگانی است و بر عهده همه رهروان راه شهداست که ضمن پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده شهدا ، ایثارگران و جانبازان تجلیل کنند.

,

سلمان حسن پور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز در ادامه گفت: همه شهدا جاودانه، سرافراز و سربلند هستند و در نزد خداوند متعال متنعم هستند وآن کسی که ضرر کرده واز قافله شهدا جا مانده، امثال ما هستیم لذا باید دعا کنیم شهدا دست ما را هم بگیرند تا در این مسیر از کاروان و قافله آن‌ها جا نمانیم.

,

وی افزود:  یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولان نظام رسیدگی و حل مشکلات خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و بنیاد به عنوان اصلی‌ترین ارگان خدمت رسان به این عزیزان با تمام توان پیگیر مطالبات به حق ایثارگران خواهد بود.

,

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار از حمایتها و پشتیبانی امام جمعه سرپلذهاب و فرمانده سپاه این ناحیه تجلیل شد.

,

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 85 هزار نفر جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس 803 شهید، 163 آزاده و 840 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه