اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب:

نقش کارگران به عنوان گردانندگان چرخه تولید در توسعه اقتصادی حائز اهمیت است

نقش کارگران به عنوان گردانندگان چرخه تولید در توسعه اقتصادی حائز اهمیت است
نوروز اکبری, فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب گفت: نقش کارگران به عنوان گردانندگان چرخه تولید در توسعه اقتصادی بسیار حائز اهمیت است و توجه به کارگران و برطرف کردن مشکلات آنان گام اساسی در تحقق شعار امسال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بازی دراز,  نوروز اکبری در دیدار رئیس و پرسنل اداره تعاون , کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرپل ذهاب، اظهار داشت: اداره تعاون , کار و رفاه اجتماعی به دلیل اشتغال و ارتباط مستقیم با معیشت مردم یکی از مهم ترین دستگاه های اجرایی در کشور می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب گفت: در سالی که توسط مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نامگذاری شده است نقش کارگران به عنوان گردانندگان چرخه تولید بسیار حائز اهمیت است و توجه به کارگران و برطرف کردن مشکلات آنان گام اساسی در تحقق شعار امسال است.

مهین پژمان رئیس اداره تعاون , کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرپل ذهاب  نیز در ادامه این دیدار به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در حوزه های مختلف کاری پرداخت و بیان داشت: این اداره با توجه به شیوع ویروس کرونا همواره در زمینه تسهیلات کرونا و اشتغال در این دوران تمام تلاش خود را به جهت صیانت اشتغال به کار می گیرد.

وی بسیج و سپاه را عضو جدانشدنی جامعه کارگری دانست و همیاری و کمک های خیرخواهانه این نهاد انقلابی را در ایجاد امنیت و بهبود معیشت آحاد جامعه مهم عنوان کرد.

شهرستان سرپلذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای ۹۰هزارتن جمعیت و ۴۸کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه