اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم:

الگوپذیری از دفاع مقدس یک ضرورت مهم برای کشور است

الگوپذیری از دفاع مقدس یک ضرورت مهم برای کشور است
محمدنیا بیان اینکه الگوپذیری از دفاع مقدس و ابعاد همه جانبه آن یک ضرورت مهم برای کشور است، گفت: دفاع مقدس یک دانشگاه است که باید از تمام ظرفیت‌های آن برای پیشبرد اهداف نظام استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد اسماعیل محمد نیا فرمانده سپاه شهرستان جاجرم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری جاجرم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهارکرد: دفاع مقدس یک دانشگاه است که باید از تمام ظرفیت‌های آن  برای پیشبرد اهداف نظام  استفاده کرد و روحیه جهادی رزمندگان را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم مشکلاتی که امروزه با آن روبرو هستیم را برطرف کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم,

وی افزود: دفاع مقدس ما برگرفته از قرآن و قیام عاشورا است که باید قدردان آن بوده و اجازه ندهیم دشمن، دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهد.

,

محمدنیا با بیان اینکه دفاع مقدس قسمتی از تاریخ کشور بود، که تنها محدود به آن دوران نمی شود؛ بلکه اتفاقات و ثمره های حاصل از این دفاع عزتمندانه همواره بسترهای اقتدار و عزت امروز را فراهم کرده گفت:موضوع الگوپذیری از دفاع مقدس و ابعاد همه جانبه آن یک ضرورت مهم برای کشور و نظام برای عرصه های مختلف نظامی و غیر نظامی  است و نباید هرگز فراموش کنیم که تمام داشته های امروز حاصل مجاهدت و مقاومت رزمندگان، جانبازان و شهدا است.

,

وی گفت: امروز دشمن با تمام توان در جنگ اقتصادی خواهان از بین بردن نظام اسلامی بوده و در این راستا باید با تاسی از دوران دفاع مقدس از این پیچ عبور کنیم که انشأالله نیز همانند سال‌های جنگ پیروز خواهیم شد.

,

فرمانده سپاه شهرستان جاجرم ابراز داشت: یقینا راه حل مشکلات امروز در جنگ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی با بهره گیری از ارزشهای دفاع مقدس و تربیت یافتگان دانشگاه دفاع مقدس، برطرف خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه پاسداری از خون شهدا امروز با خدمت کردن به مردم و رسیدگی به مشکلات متعددی که جامعه را فراگرفته است میسر می‌شود گفت: اگر می‌خواهیم ارزش ها و اصول انقلاب را در جامعه ترویج شود لازم است که برمبنای آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس به انجام وظایف و مسؤولیت‌های خود بپردازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه