اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل:

شهید بالازاده الگویی برای نسل امروزی است/دانش آموزان در سنگر علم راه شهدا را ادامه دهند

شهید بالازاده الگویی برای نسل امروزی است/دانش آموزان در سنگر علم راه شهدا را ادامه دهند
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل گفت: دانش آموزان امروزی می توانند با الگو گرفتن از شهدای دانش آموز و مرحمت بالازاده ها و با پیشرفت خود در عرصه علم و دانش، کشور را در تمام زمینه ها بی نیاز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج نقی پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی های شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس بین نسل امروزی، اظهار داشت: نوجوانان، جوانان و دانش آموزان اکثریت اقشار حاضر در جبهه های حق علیه باطل را تشکیل می دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی افزود: این قشر در دوران دفاع مقدس احساس تکلیف کرده، نیمکت های کلاس درس را رها کرده و در جبهه های سخت دوران جنگ تحمیلی حضور یافتند.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان اردبیل با بیان اینکه استان اردبیل در دوران جنگ تحمیلی ۷۲۵ شهید دانش آموز تقدیم نظام کرده است، گفت: دانش آموزان غیور از اقصی نقاط استان و  از شمالی ترین نقطه کشور یعنی شهرستان های پارس آباد و اصلاندوز به جنوبی ترین نقطه کشور اعزام شده و از مرز و بوم و کیان میهن اسلامی دفاع کردند.
,
 
,
نقی پور با اشاره به اینکه شهدای دانش آموز، گرچه سن و سالی نداشتند، ابراز داشت: با مرور سخنان و وصیت نامه های شهدای دانش آموز به بزرگ مردی و بلوغ فکری این عزیزان پی می‌بریم که احساس تکلیف کرده و در جبهه حاضر شدند و در واقع در آن زمان سن ملاک ارزیابی نبود.
,
 
,
وی با بیان اینکه شهید فهمیده های آذربایجان، شهید بالازده هایی بودند که با دل هایی بزرگ و مملو از نور ایمان، سنگر علم آموزی را رها کرده و حضور در سنگرهای نبرد حق علیه باطل را در آن زمان ارجح دانستند، ابراز داشت: دانش آموزان امروزی با الگو قرار دادن شهدای دانش آموز و عمل به وصیت های آنان می توانند با پیشرفت خود در عرصه علم و دانش، چنان پیشرفت کنند که کشور را در زمینه های علمی و اقتصادی و... بی نیاز کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه