اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

رشتخوار نیازمند کمک معادن خواف در بحث اعتبارات جاده‌‌ای است

رشتخوار نیازمند کمک معادن خواف در بحث اعتبارات جاده‌‌ای است
عرب گفت: طی چند سال گذشته چیزی جز کشتار و خسارت در پی حضور کامیون‌های حمل بار معادن در مسیر جاده ای خواف و رشتخوار نسیب مردم در منطقه ما نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب، فرماندار رشتخوار صبح امروز در حاشیه جلسه شورای ترافیک این شهرستان در محل دفتر فرمانداری رشتخوار با تاکید بر اینکه باید نگاه نماینده خواف و رشتخوار، نسبت به برداشتن دیوار بین خواف و رشتخوار عملیاتی شود، گفت: طی چند سال گذشته چیزی جز کشتار و خسارت در پی حضور کامیون‌های حمل بار معادن در مسیر جاده ای خواف و رشتخوار نسیب مردم در منطقه ما نشده است، انتظار ما امروز این است، که معادن خواف در حداقل کمک خود نسبت به منطقه در تامین اعتبارات جاده ای به اداره راه رشتخوار کمک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در تکمیل این مطلب افزود: شرایط ما با شهرستان خواف متفاوت نیست، در بحث رنگ آمیزی خطوط جاده ای، پل ها، ابنیه ها و .... در مسیر رشتخوار تربت حیدریه و خواف نیازمند کمک معادن هستیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار مردم مشاهده انجام شدن کارها و عملیانی شدن طرح هاست، افزود: در رابطه با اصلاح ورودی شهر رشتخوار درخواست اعتبار 100 میلیونی از استان با همکاری مجموعه تالار قصر شیرین رشتخوار شده است که بحث باند کندور بعد از پل ورودی شهر رشتخوار در این نقطه انجام شود.

 رسیدگی به مشکلات مسیر جاده ای ، خواف و رشتخوار، رنگ آمیزی خطوط، پل ها، ابنیه ها، بحث روشنایی 3 راهی جنگل، رسیدگی به 5 کیلومتر ابتدای مسیر تربت به رشتخوار ار تاکیدات مسئولان و اعضای کارگروه شورای ترافیک رشتخوار بود.

در حاشیه این جلسه از محل ورودی شهر رشتخوار و مکان حادثه اخیر رانندگی که منجر به فوت 2  سرنشین خوردوی سواری پژو 405 شد بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه