اخبار داغ

فرمانده تیپ 177 ارتش:

دفاع مقدس ارزش‌های اسلامی را به منصه ظهور رساند‌/ عملیات ثامن الائمه، فتح الفتوح دفاع مقدس شد

دفاع مقدس ارزش‌های اسلامی را به منصه ظهور رساند‌/ عملیات ثامن الائمه، فتح الفتوح دفاع مقدس شد
سرتیپ دوم مرادی گفت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، از خاک و وطن خود دفاع کرد و این دفاع از باورهای دینی و ارزش‌های معنوی و اعتقادی دفاع مقدس نام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، امیر سرتیپ دوم ستاد ضرغام مرادی، فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی صبح امروز در یادواره پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، از خاک و وطن خود دفاع کرد و این دفاع از باورهای دینی و ارزشهای معنوی و اعتقادی دفاع مقدس نام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: باید یاد و خاطره شهدا را زنده تگه داریم و به آزادگان و ایثارگران و همه آنهایی که در دفاع مقدس نقش محوری داشتند، احترام بگذاریم و قدردان انها باشیم

,

مرادی با بیان اینکه صدام بعثی به نمایندگی از بلوک غرب و شرف به جنگ با نظام اسلامی آمده بود، گفت: این جنگ تحمیلی در حالی رخ داد که ارتش منظمی نداشتیم، سپاه و بسیج تازه تاسیس شده بودند و کشور همچنان درگیر قائله های داخلی بود، اما رزمندگان اسلام با لبیک به فرمام ولی فقیه زمان برای دفاع از میهن اسلامی از تمام هستی خود مایه گذاشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

,

فرمانده تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ارتش بیان داشت: امنیت مقوله ای است که نمی توان روی ان قیمت گداشت و امروز فرزندان غیور این ملت در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق در نقطه صفر مرزی امنیت را برای این کشور فراهم کردند و این مصداق همان جمله دفاع همچنان باقیست.

,

وی افزود: جنگ و دفاع مقدس تمام نشده و عناصر داعش و تکفیری در کمین غفلت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند و به فضل الهی اقتدار نیروهای مسلح به منصه ظهور رسیده و اکنون در اوج امادگی هستند.

,

مرادی با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان، گفت: عملیات ثامن الائمه علیه السلام فتح الفتوح دفاع مقدس شد و غیور مردان دلیر ارتش به تاسی از فرمان امام راحل که فرمودند حصر ابادات باید شکسته شود به مقابله با بعثی های تا دتدان مسلح رفتند و به فضل الهی حصر ابادان شکسته شد و بیش از سه هزار بعثی به درک واصل شدند و تعداد زیادی از امکانات و تجهیزات انان نابود شد.

,

امروز همچنین در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و در ادامه برنامه ها 15 سری جهیزیه که توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه تهیه شده بود، بین نوعروسان نیازمند تربت حیدریه توزیع شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه