اخبار داغ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان:

بعضی از شوراها تحت تأثیر برخی جریانات و فشارهای سیاسی قرار گرفتند/ شورای هماهنگی برای انتخابات ۱۴۰۰ زمینه سازی می کند

بعضی از شوراها تحت تأثیر برخی جریانات و فشارهای سیاسی قرار گرفتند/ شورای هماهنگی برای انتخابات ۱۴۰۰ زمینه سازی می کند
نظرعلی علیزاده با بیان اینکه شورای هماهنگی برای انتخابات ۱۴۰۰ زمینه سازی میکند افزود: این شورا فقط در بحث انتخابات فعالیت ندارد بلکه با برنامه در موضوعات مختلفی در حوزه بصیرت و روشنگری و مطالبه گری نیز فعالیت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، نظرعلی علیزاده، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه در سالن شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گیلان با بیان اینکه در دفاع مقدس یک اتفاقات نادری افتاده که می‌تواند برای امروز و فردا ها الگو شود اظهار کرد: امام راحل بعد از دفاع مقدس گفتند شما در جنگ ثابت کردید با مدیریت صحیح می‌توان اسلام را حاکم بر جهان کرد که این قضاوت بسیار دقیق و با پشتوانه محکم دفاع مقدس بود زیرا اگر امروز مشکلاتی داریم با الگوی دفاع مقدس حل می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, 8دی,

علیزاده با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در ابعاد مختلف از دفاع مقدس استفاده کنیم حتما موفق خواهیم شد افزود: شرایط کنونی بیش از پیش می‌طلبد که به سمت حرکت های دفاعی مقدس برویم و امیدوارم انتخابات ۱۴۰۰ بتواند زمینه ساز الگو شدن بیشتر دفاع مقدس شود.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با با بیان اینکه شورای هماهنگی برای انتخابات ۱۴۰۰ زمینه سازی میکند افزود: این شورا فقط در بحث انتخابات فعالیت ندارد بلکه با برنامه در موضوعات مختلفی در حوزه بصیرت و روشنگری و مطالبه گری نیز فعالیت می کند.

,

وی ادامه داد:شورای هماهنگی استان برای بررسی انتخابات پیش رو شکل گرفته و هم اکنون جلسات تشکیل میشود امیدواریم تا پایان ماه بتوانیم همه شوراها را در شهرستان ها جهت گیری و در راستای ساز و کارها هماهنگ کنیم.

,

علیزاده با اشاره به نقش گیلان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شورای هماهنگی قصد دارد تا انسجام حداکثری را بین نیروهای ارزشی و شخصیت های جریانات فعال سیاسی به وجود آورد،  من از همین جا از همه کسانی که در عرصه سیاسی جبهه نیروهای انقلاب فعال هستند هم دعوت می کنم.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: قطعا همه کسانی که خودشان داوطلب می‌شوند در عرصه انتخابات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند شورا هم با صلاحدید خود با کسانی که ظرفیت و توانمندی و قابلیت انجام ماموریت را دارند گفتگو می‌کند تا آن ها هم در عرصه انتخابات ورود کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه به طور قطع یقین همه کسانی که الان در شوراها هستند دوباره مورد ارزشیابی قرار میگیرند افزود: برخی ها نه تنها مشکلی را حل نکردند بلکه مشکل ایجاد کردند، افراد در شورا ها حتما باید تخصص و توانایی داشته باشند زیرا اگر کسی نتواند کاری کند چرا باید در شورا باشد که دچار اختلافات شوند و سرنوشت شهر نامعلوم شود؟

,

علیزاده با تأکید بر لزوم حفظ استقلال و ماهیت حقوقی شوراهای شهر تصریح کرد: شورای شهر یک مقام فنی و تخصصی بوده و افراد حاضر در آن باید مسائل شهری را متوجه شوند ولی بعضی از شوراها به‌مانند رشت تحت تأثیر برخی جریانات و فشارهای سیاسی بوده و کارآمدی لازم را ندارند.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با انتقاد از عملکرد شورای شهر رشت در نظارت سیستم مدیریت شهری گفت: در برخی شوراها به‌مانند رشت باید تجدیدنظر صورت گیرد ولی تمامی اعضا اکنون با یکدیگر درگیر بوده و باری را به مشکلات شهر اضافه کردند لذا انتظار داریم هیئت نظارت بر انتخابات شورا با دقت عمل کرده و افرادی انتخاب شوند که صلاحیت این کار را داشته و در شورا می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه