اخبار داغ

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق:

پدافند هوایی آماده مقابله با تهدیدات فرا منطقه‌ای است/ ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان

پدافند هوایی آماده مقابله با تهدیدات فرا منطقه‌ای است/ ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان
احمدیان پور گفت: امروز فرماندهان پدافند هوایی تنها به فکر مقابله با کشورهای همسایه نیستند بلکه امروز رویکرد پدافند هوایی به یک رویکرد فرا منطقه‌ای تبدیل شده و پدافند هوایی آماده مقابله با تهدیدات فرا منطقه‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد احمدیان پور، فرمانده پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس مانند پازل بزرگی است که تمامی اقشار جامعه در آن نقش ایفا کردند و هر بخش از این پازل مربوط به یک حوزه کاری و یک قشر خاص است که تمام این‌ها در کنار هم یک تابلوی زیبا را تشکیل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: اگر می‌خواهیم هشت سال دفاع مقدس مورد تحریف قرار نگیرد باید متخصص همان حوزه در خصوص آن صحبت و اظهار نظر کند، به عنوان مثال من باید فقط در مورد نقش پدافند هوایی در پازل هشت سال دفاع مقدس صحبت کنم و صحبت‌های من باید دقیق و درست باشد زیرا جوان امروز ما این موضوع را نمی‌پذیرد که یک موضوع را از چند نفر بشوند و دقیق نباشد.

,

احمدیان پور ضمن اشاره به فرمایشات رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: آورده‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را باید برای نسل جوان باورپذیر کنیم بدین معنی که دانش‌آموز ما، جوان ما و تمامی اقشار جامعه باید به این باور برسند که اگر روزی ما توانستیم در هشت سال دفاع مقدس بر تمام مشکلات پیروز شویم، امروز هم با همان روحیه می‌توان مشکلات کشور را حل کنیم.

,

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) یادآور شد: دشمن با بیان شبهات متفاوت فضا را غبار آلود کرده است لذا در این فضا، بصیرت مهم‌ترین چیزی است که باید داشته باشیم و آن بصیرت مانند قطب‌نما عمل می‌کند.

,

وی ادامه داد: هم‌اکنون دشمنان ما در حال وارد کردن هجمه‌های گوناگون در موضوعات مختلف هستند و در این فضا ما نیاز به یک شاخص داریم که بهترین شاخص مقام معظم رهبری است لذا باید پشت سر ایشان حرکت کنیم تا راه را گم نکنیم و در همه حوزه‌ها موفق شویم و به خود باوری برسیم.

,

احمدیان پور با اشاره به اینکه در حال حاضر جنگ‌ها به سوی جنگ‌های هوایی سوق پیدا کرده است، گفت: از این رو به دلیل اینکه جنگ‌ها به سوی جنگ‌های هوایی حرکت کرده است، کشور ما بیش از پیش به پدافند هوایی نیاز دارد و در همین خصوص مقام معظم رهبری فرموده‌اند پدافند هوایی در اولویت اول کشور است لذا با تدبیر ایشان از شهریور ماه سال 89، پدافند هوایی در کشور ما یک هویت جدید پیدا کرد و به یک نیروی مستقل تبدیل شده است.

,

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) خاطر نشان شد: از سال 89 پدافند هوایی در کشور یک جهش چشمگیر پیدا کرد و امروز فرماندهان پدافند هوایی تنها به فکر مقابله به کشورهای همسایه نیستند بلکه امروز رویکرد پدافند هوایی به یک رویکرد فرا منطقه‌ای تبدیل شده و پدافند هوایی آماده مقابله با تهدیدات فرا منطقه‌ای است.

,

وی در پایان تأکید کرد: ما هیچ‌گاه در پدافند هوایی به دستاوردهای خود اکتفا نکرده‌ایم و همواره در حال پیشرفت و ترقی هستیم زیرا این موضوعی است که کشور در آینده به شدت به آن نیاز خواهد داشت زیرا جنگ‌های آینده جنگ‌های هوایی خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه