اخبار داغ

تعیین اعضای 5 نفره هیات نظارت استانی و شهرستانی انتخابات شوراها در کمیسیون امور داخلی

تعیین اعضای 5 نفره هیات نظارت استانی و شهرستانی انتخابات شوراها در کمیسیون امور داخلی
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از تعیین ترکیب 5 نفره هیات نظارت استانی و شهرستانی انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 6 مهر) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه ادامه طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت که البته پیش از این ترکیب هیات نظارت مرکزی بر انتخابات شوراها تعیین شده بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه ترکیب هیات نظارت استانی در انتخابات شوراها در نشست امروز تعیین شد افزود: بر همین اساس مقرر شد که ۳ نفر از نمایندگان مجلس به پیشنهاد مجمع نمایندگان استان، مدیر کل دفتر نظارت شورای نگهبان در استان و رئیس کل دادگستری استان و یا یک نفر از قضات عالی رتبه استانی با معرفی قوه قضاییه هیات 5 نفره نظارت استانی بر انتخابات شوراها هستند.
,
 
,
به گزارش فارس، سخنگو کمیسیون شوراها مجلس درباره ترکیب هیات نظارت بر انتخابات شهرستانی هم تصریح کرد:‌ با تایید اعضای این کمیسیون مقرر شد ۳ نفر به پیشنهاد نمایندگان مجلس و با تایید هیات نظارت عالی استان، یک نفر با حداقل دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق با پیشنهاد مدیر کل دفتر نظارت شورای نگهبان در استان و رییس دادگستری شهرستان یا معاون وی هیات نظارت بر انتخاباتی شوراهای شهرستانی هستند. 
,
 
,
حدادی اظهار داشت:‌ان شاءالله در جلسه روز سه شنبه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها طرح نظارت بر انتخابات شوراها به جمع بندی نهایی رسیده و اصلاحات نهایی آن انجام و برای رسیدگی به صحن مجلس ارجاع خواهد شد. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه