اخبار داغ

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد:

انتخاب رشته بیش از ۳۹۶ هزار داوطلب در کنکور/ امشب آخرین مهلت

انتخاب رشته بیش از ۳۹۶ هزار داوطلب در کنکور/ امشب آخرین مهلت
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۹۶ هزار داوطلب آزمون سراسری خبر داد و گفت: مهلت انتخاب رشته مجازین این آزمون امشب پایان می‌پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه زرین آمیزی در گفت و گویی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: انتخاب رشته داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول کنکور از روز چهارشنبه دوم مهر آغاز شده و مجازین این آزمون تا ساعت ۲۴ امشب دوشنبه هفتم مهر ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در ادامه با تاکید بر اینکه بیش از ۳۹۶ هزار داوطلب در کنکور ۹۹ ثبت نام کردند، افزود: تعداد ۱۹۴ هزار ۲۸۱ داوطلب نیز در رشته‌های بدون آزمون کنکور ثبت نام کرده‌اند. 
,
 
,
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تعداد ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ داوطلب در رشته‌های با آزمون کنکور پذیرفته خواهند شد، تصریح کرد: در کنکور امسال در گروه آزمایشی ریاضی و فنی تعداد ۱۲۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی تجربی تعداد ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان نیز تعداد ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.
,
 
,
زرین تاکید کرد: داوطلبان باید دقت داشته باشند در صورت اتمام فرایند انتخاب رشته، حتما شماره رسید ۱۵ رقمی که توسط سیستم در اختیار کاربر قرار می‌گیرد، را دریافت کرده و نزد خود حفظ کنند.
,
 
,
انتهای پیام 
,
منبع: ایسنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه