اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

جریان تحریف امروز در پی گره زدن مشکلات کشور به سازش با آمریکا است

جریان تحریف امروز در پی گره زدن مشکلات کشور به سازش با آمریکا است
ناصری موحد گفت: جریان تحریف امروز، یعنی چاره حل مشکلات کشور، سازش با آمریکا است و این در حالی است که رهبری بیش از یک دهه است روی اقتصاد کشور تاکید دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در آئین اختتامیه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در گلزار شهدای گمنام پیشکوه برگزار شد؛ اظهار داشت: کسی گمان نمی کرد ایران اسلامی روزی بعنوان قطب قدرت خاورمیانه مطرح شود و امروز این اقتدار و عظمت را مرهون ایثارگری شهدا و رزمندگان و خانواده های آنها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: عاشورا و واقعه کربلا  کارنامه تجدیدی مسلمین آن زمان بود و این انقلاب کارنامه قبولی مسلمین است که ملت ایران با ولایت پذیری و ولایتمداری که همیشه آزمون شیعه بوده، موفق عمل کرده است.

,

ناصری موحد بیان کرد: ما جنگ های سرنوشت سازی در تاریخ ایران داشتیم و در ۲۰۰ سال گذشته بازنده تاربخی جنگ ها بودیم، شکست از ساسانیان، قوم مغول، محمود افغان و انقراض دولت صفویه و امضای قرارداد ننگین گلستان و ترکمنچای، که در هر مقطعی بخشی از خاک سرزمین ایران به یغما رفت، امادر دوران پر عزت دفاع مقدس برای اولین بار بود که یک وحب خاک کشور به دشمن ندادیم و شیر بچه های خمینی ساختار کد گذاری دنیا را به هم ریختند. 

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه بیان داشت: امروز در حد ابر قدرتهای دنیا هستیم و با چهل سال ایستادگی و مقاومت که فقط در ایران اسلامی از آن سراغ داریم، استکبار جهانی را با چالش و شکست مواجه کردیم.

,

سرهنگ ناصری موحد اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران هیهات منالذله امام حسین علیه السلام را عملی کرد، چرا که نمی خواست هیچ وقت سر تعظیم در برابر استکبار فرود آورد.، این ملت از عاشورا درس عزت،غیرت، شرف و عظمت آموخته است.

,

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تهی سازی درون نظام است، اظهار کرد: این نقشه شوم دشمنان با مهندسی معکوس و تهاجم به راس انقلاب، یعنی ولایت فقیه و تغییر ماهیت نظام اسلامی در حال اجراست.

,

دبیر ستاد هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه افزود: همه هجمه های امروز در راس با ولایت فقیه است و در این تقابل جبهه استکبار به دنبال تخلیه روحیه انقلابی مردم است، اما غافل از آنکه ایران منهای انقلاب و مردم وجود ندارد. 

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: دشمن در حال برنامه ریزی برای ناامیدی مردم و شکست روحیه انقلابی است، لذا امروز
محافظه کاری قتلگاه انقلاب و حنجر برخنجر نظام اسلامی است.

,
,

وی به خطر جریان تحریف اشاره و خاطر نشان کرد: جریان تحریف همان جریانی است که مسبر اسلام را منحرف کرد و اسلام پیامبر را با فتنه جویی فاسد و حق را باطل و باطل را حق جلوه دادند.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: جریان تحریف امروز، یعنی چاره حل مشکلات کشور، سازش با آمریکاست و این در حالی است که رهبری بیش از ۱۰ سال است روی اقتصاد کشور تاکید دارند نه سازش با استکبار، لذا باید مراقب جریان نفوذ در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام باشیم.

,

امسال بیش از ۹۰ عنوان برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرفصل های مختلف در سطح شهرستان تربت حیدریه اجرا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه