اخبار داغ

لیگ برتر والیبال| میانگین ۱۷.۸۶ بازیکن برای هر تیم لیگی

لیگ برتر والیبال| میانگین ۱۷.۸۶ بازیکن برای هر تیم لیگی
کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال، اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر مردان سال ۹۹ را اعلام کرد که بر اساس اطلاعات آن ۱۷.۸۶ بازیکن در هر تیم لیگ برتر ثبت‌نام شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه ۹۹ آغاز شد و هفته پنجم دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات روز چهارشنبه نهم مهرماه با 7 دیدار پیگیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دوره از رقابت‌ها ۱۵ تیم شهرداری ورامین، سپاهان، شهرداری ارومیه، پیکان، شهرداری گنبدکاووس، شهرداری قزوین، هورسان رامسر، آذرباتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه‌یاب ملل کردستان، لبنیات هراز و شهروند اراک حضور دارند.

,

کمیته انفورماتیک فدراسیون والیبال، اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم‌های لیگ برتر مردان سال ۹۹ را اعلام کرد که در مجموع ۳۹۴ نفر به عنوان بازیکن و اعضای کادر فنی در ۱۵ تیم لیگ برتر قرار دارند.

,

از این تعداد، ۲۶۸ بازیکن برابر با ۶۸.۰۲ درصد کل نفرات و میانگین ۱۷.۸۶ بازیکن-نفر در هر تیم لیگ برتری است.

,

تیم‌های شهرداری ورامین، شهرداری گنبد، خاتم اردکان و شهداب یزد با ۱۹ بازیکن، بیش‌ترین‌ها در این داده آماری هستند و تیم آذرباتری ارومیه با ثبت ۱۶ بازیکن، کمترین بازیکن را در اختیار دارد.

,

در مجموع ۱۵ تیم لیگ برتری، نام ۱۲۶ نفر به عنوان اعضای کادر فنی ثبت شده است که ۳۱.۹۷ درصد کل نفرات و میانگین ۸.۴ نفر برای هر تیم است (هر تیم می‌تواند برای خبرنگار و عکاس هم به عنوان اعضای کادر فنی کارت دریافت کند).

,

از این نظر، تیم‌های شهرداری ورامین، سپاهان، فولاد سیرجان و پیکان با ۱۰ نفر کادر فنی، بیش‌ترین و تیم‌های آذرباتری ارومیه و شهروند اراک با ثبت ۵ نفر به عنوان کادر فنی، کم‌ترین تعداد همراه را در تیم خود دارند.

,

در مجموع ۱۵ تیم لیگ برتری سال جاری، ۳۹۴ بازیکن و مربی فعالیت دارند که میانگین ۲۶.۲۶ بازیکن-مربی برای هر تیم ثبت شده است.

,

در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان سال ۹۹ ایران، چهار بازیکن خارجی حضور دارند که سه نفر برزیلی و یک نفر از کشور مونته‌نگرو است. تیم هورسان رامسر دو بازیکن، خاتم اردکان یک بازیکن و شهداب یزد نیز یک بازیکن خارجی در اختیار دارد که در مجموع، حدود یک و نیم درصد بازیکنان لیگ امسال خارجی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه