اخبار داغ

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

مطالبات گندمکاران استان زنجان تا پایان این هفته پرداخت می‌شود

مطالبات گندمکاران استان زنجان تا پایان این هفته پرداخت می‌شود
رحمنی معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه 20 درصد مطالبات گندمکاران که حدود 160 میلیارد تومان بوده که هنوز پرداخت نشده است گفت: تا پایان هفته همه مطالبات گندمکاران پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان خرید گندم در استان زنجان اظهار کرد: براساس دستورالعمل اعلام شده هنوز خرید تضمینی گندم انجام می‌شود اما با توجه به اینکه قیمت 4 هزار تومان برای خرید سال آینده اعلام شد بار روانی آن بر خرید تضمینی تاثیر گذاشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید براینکه قیمت گندم در بازار آزاد بالاتر از خرید تضمینی شده است خاطرنشان کرد: کشاورزان به فروش گندم خود در بازار آزاد راغب‌تر شده و در حال حاضر عملا خرید تضمینی گندم در استان زنجان اتفاق نمی‌افتد.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: مشکلات کودشیمیایی کشت گندم را با مشکلاتی زیادی مواجه کرده که در حال حاضر قیمت کود فسفاته که برای کشت گندم استفاده می‌شود به 400 هزار تومان افزایش یافته است.

,

وی با تاکید بر اینکه تا به امروز 320 هزار تن خرید تضمینی و نزدیک به 35 تن نیز توافقی انجام شده است ابراز کرد: اگر وضعیت همین طور ادامه داشته باشد و کشاورزی نسبت به تحویل گندم‌های خود اقدام نکند مراکز خرید تا 15 مهر ماه بسته می‌شود.

,

رحمنی با تاکید براینکه در پرداختی‌ها نیز هنوز 20 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است عنوان کرد: مسئولان کشوری در پاسخ به پیگیری‌های انجام شده قول پرداخت همه مطالبات را تا پایان این هفته دادند.

,

وی گفت: کل مطالبات گندمکاران 813 میلیارد تومان است که از این میزان تقریبا 650 میلیارد آن پرداخت شده و حدود 160 میلیارد تومان پرداخت نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه