اخبار داغ

در نشست فرماندار با رؤسای اصناف شهرستان نهاوند مطرح شد؛

وضعیت نهاوند، قرمز و بحرانی/پلمپ واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند

وضعیت نهاوند، قرمز و بحرانی/پلمپ واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند
با توجه به شیوع موج جدید کرونا و وضعیت قرمز در نهاوند نشست مشترک فرماندار، فرماندهی سپاه با اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان در فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ مراد ناصری، فرماندار نهاوند در جلسه مشترک فرماندار، فرماندهی سپاه با اتاق اصناف و روسای اتحادیه های صنفی شهرستان، گفت: نهاوند در محاصره کرونا قرار گرفته و هر روز عزیزانی به علت کرونا در مقابل چشمان ما پرپر می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: شرایط نهاوند بحرانی و قرمز است و مرحله سوم کرونا همه را نگران کرده است.

,

فرماندار نهاوند افزود: ویروس کرونا واکسن ندارد و تنها عاملی که می تواند کرونا را شکست دهد فرهنگ مردم و رعایت دستورات است.

,

وی خطاب به اتاق اصناف و اداره صمت گفت: هر صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند باید پلمپ شود.

,

ناصری تاکید کرد: باتوجه به شرایط موجود، ضرورت شدت نظارت اتحادیه ها برای پیشگیری افزایش بار اپیدمی کرونا در شهرستان مهم و لازم‌ الاجراست.

,

وی با اشاره به نقش اصناف و بازاریان در ایجاد آرامش روانی در سطح جامعه گفت: در ماه‌های اخیر و با شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه اصناف شهرستان همکاری و همراهی کم نظیری با مسئولان در زمینه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته‌اند.

,

فرماندار نهاوند با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد کسبه شهرستان در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کسب و کارشان را تعطیل کردند، افزود: ویروس کرونا در حال حاضر واکسن ندارد و باید با فرهنگ سازی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مقابله با این بیماری منحوس بپردازیم.

,

وی همچنین به همراهی و مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد و افزود: بازاریان و کسبه به دلیل اینکه بیشتر در معرض رفت و امد عمومی مردم قرار دارند برای حفظ سلامتی خود، فروشندگان و شهروندان هر تصمیمی که از سوی ستاد ابلاغ میشود را به صورت جدی پیگیری و اجرا کنند.

,

در این جلسه مقرر شد، اصنافی که به سلامت مردم بی اعتنا هستند پلمب شوند و نانوایی های سنتی هم بااعلام گزارش تخلف بهداشتی و بی توجهی آنها به سلامت مردم و کرونا به شبکه بهداشت پلمب خواهند شد.

,

در ادامه این جلسه سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه و دبیر قرارگاه زیستی کرونا نیزگفت: بیمارستان ها و کادر پزشکی چند شیفتی در حال فعالیت هستند و گاها ۳ماه نتوانسته اند به خانواده خود سر بزنند.

,

وی اظهار داشت: مردم با رعایت پروتکل ها و تلاش در پیشگیری، مانع پر شدن بیمارستان ها شوند و کادر درمانی را کمک کنند.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: ادارات دراولین اقدام مانع ورود افراد بدون ماسک شوند و فاصله را رعایت کنند.

,

وی بیان داشت: همه برای مقابله با کرونا تلاش کنند و با رعایت دستورات بهداشتی بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه