اخبار داغ

سرپرست فرمانداری سبزوار خبر داد؛

تخصیص اعتبار 50 میلیاردی به محور چهار بانده سبزوار اسفراین

تخصیص اعتبار 50 میلیاردی به محور چهار بانده سبزوار اسفراین
شاد از تخصیص 50میلیارد تومان اعتبار از مصوبات سفر رئیس جمهور برای ساخت محور سبزوار اسفراین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شاد سرپرست فرمانداری سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به‌ضرورت توسعه محور مواصلاتی سبزوار- اسفراین اظهار داشت: برای چهار خطه شدن محور سبزوار به جوین و اسفراین به طول 25 کیلومتر از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به دیار سربداران 50 میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه پروژه یکی از دغدغه‌های مهم مردم بوده و بالاخره پس از سال‌ها انتظار به سرانجام رسیده و عملیات اجرایی آن آغازشده است، افزود: تصادفات اخیر که جان تعدادی از هم‌وطنانمان جانباختند، نشان داد که این محور حادثه‌خیز و خطرناک است ضرورت تکمیل آن به‌شدت احساس می‌شود.

,

وی با تشریح روند کار در این پروژه تصریح کرد: در حال حاضر  10 کیلومتر از مجموع 25 کیلومتر طول این محور پیمانکار فعالیت اجرایی خود را آغاز کرده و پیمانکار از برنامه زمان‌بندی دچار عقب‌ماندگی نیست.

,

وی در ادامه با اشاره به رفع خطرات تصادفات و حوادث رانندگی در کوتاه‌مدت و لزوم ایمن‌سازی این محور افزود: با توجه به تصادفات ناراحت‌کننده اخیر برای کوتاه‌مدت باید محدودیت‌های سرعت در شورای ترافیک تصمیم‌گیری شود.

,

سرپرست فرمانداری سبزوار تصریح کرد: مدت اجرای پروژه چهار خطه شدن محور سبزوار به جوین برای 10 کیلومتر ابتدایی پروژه 30 ماه با مبلغ قرارداد 44 میلیارد تومان است که با توجه به اینکه در آغاز پروژه قرار داریم، در سال جاری تخصیص آن 17 میلیارد و 800 میلیون تومان بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه