اخبار داغ

پیگیری سوژه‌های مردمی:

سرگردانی دانش‌آموزان و عدم دسترسی به شبکه شاد در لنده

سرگردانی دانش‌آموزان و عدم دسترسی به شبکه شاد در لنده
ساکنین روستای دم تنگ لنده از توابع بخش موگرمون از عدم پوشش اینترنت و سرگردانی دانش آموزان در استفاده از شبکه شاد در این روستا گلایه کرده و خواستار رفع مشکل ارتباطی خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، امروزه توسعه ارتباطات به عنوان یک اصل غیرقابل انکار یاد می شود که نیاز به ارتباط در تمام حوزه ها به خصوص اینترنت و شبکه های مجازی برای تسهیل در امورات روز مره کاری و زندگی دارای اهمیت ویژه ای است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بیماری کرونا باعث شده است تا میزان گرایش به سمت فضای مجازی و استفاده از خدمات مختلف تحت وب با استقبال گسترده ای همراه شود.پ به طوری که حجم تقاضا در روستاها و شهرها چندین برابر شده است.

,

روستای دم تنگ از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده جمله روستاهای است که همانند بیشتر روستاها دارای مشکلات ارتباطی در شبکه های تلفن همراه و اینترنت است که مردم این روستا با گلایه مندی از وضع موجود خواستار رفع این مشکل شده اند.

,

عبدالرحیم حمیدی صفت دهیار روستای دک تنگ در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: بحث نیاز به اینترنت در اوضاع کنونی بیماری کرونا و بازگشایی مدارس یکی از نیازهای ضروری مردم است که مردم روستای دم تنگ از این نعمت بی بهره اند.

,

وی افزود: روستای دم تنگ لنده در فاصله کمتر از چهار کیلومتری لنده است که متاسفانه سطح پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت اپراتور های مختلف مشکلات زیادی دارد که نبود اینترنت برای استفاده دانش اموزان از شبکه شاد دانش آموزی یکی از چالش های اساسی خانواده ها است.

,

دهیار روستای دم تنگ گفت: انتظار داریم که مسئولان شهرستانی و استانی به خصوص مدیرکل مخابرات استان نسبت به رفع مشکلات اینترنتی این روستا همتی مضاعفی به کار گیرد تا شاهد کاهش دغدغه خانواده ها باشیم.

,

 

,

انتهیا پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه