اخبار داغ

روز پرکار فرمانده سپاه فتح در شهرستان باشت

روز پرکار فرمانده سپاه فتح در شهرستان باشت
فرمانده سپاه فتح با اشاره به اینکه نباید هرگز از دشمن غافل شد گفت :با وجود ترامپ احمق ،افزایش زنا زادگی،بدهکاری فراوان و از هم گسیختگی خانواده در آمریکا فروپاشی این کشور نزدیک تر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل در دیدار با بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت به مناسبت هفته دفاع مقدس با تبریک این هفته گفت: در حساس ترین روز های کشورمان هستیم که با انسجام و اتحاد می توان از همه گردنه های سخت عبور کرد و این مهم در سطح  این شهرستان این به خوبی مشاهده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی با اشاره به اینکه: هرگاه شکافی در بین مردم ایجاد شده است دشمن  آنجا را پر کرده است ابراز داشت: راس هرم فتنه آمریکا و اسرائیل است و به زودی شاهد فروپاشی این ظالمان خواهیم بود.

,

فرمانده سپاه فتح با تاکید بر اینکه با داشتن رئیس جمهور احمقی چون ترامپ این فرو پاشی به اوج خود رسیده است گفت :این زمان مثل گذشته نیست که ملتها از آمریکا پیروی کنند و تنها تعداد مهدودی کشور ضعیف الز روی ناچاری از آنها پیروی می کنند و اخیرا هم دیده شد که در قطعنامه  شواری امنیت فقط یک کشور  امریکا را همراهی کرد که با ذره بین هم در نقشه دیده نمیشود.

,

خرمدل اذعان داشت: آمریکا از لحاظ افتصادی ۲۰ تریلون دلار بدهکار است و نزدیک به ۴۰ درصد زاد و ولدهای این کشور  زنا زاده هستند و با  افزایش مشروبات الکلی و از هم گسیتخگی خانواده نیز معضلات آنها روز به روز افزایش می یابد.

,

وی افزود: ما نباید هرگز از دشمن غفلت کنیم و هفته دفاع مقدس یک تلنگر بزرگ برای ما است.

,

فرمانده ارشد نظامی استان با بیان اینکه دشمن فکر می کند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت تعطیل می شود تا کید کرد : موج انتقام گیری در سراسر دنیا در حال شکل گیری است و با انسجام درونی بزودی شاهد شکست جبهه استکبار خواهیم بود .

,

وی سلاح ولایتمداری را مهمتری ابزار قدرت یک کشور ارزیابی کرد و گفت :تا زمانی که هدفمان یکی است و زیر پرچم ولایت هستیم هیچ کس هیچ کاری نمی تواند انجام دهد و کشور قدرتمندی هستیم.

,

گفتنی است تجلیل از فعالان عرصه جهادی،محرومیت زدایی و امر به معروف،دیدار با پاسدار حسین احمدی که در ضد عفونی سازی معابر دچار مصدومیت شد،کلنگ زنی پارک محله ای شهید بوذرجمهری،کلنگ زنی بوستان شهید صحنعلی  موسوی و افتتاح بوستان شهید سلیمانی از برنامه های فرمانده سپاه فتح در شهرستان باشت بود.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه