اخبار داغ

8 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم

قمری: فدراسیون دوچرخه سواری در سال 2020 رویداد بین‌المللی ندارد/ اولویت ما کسب سهمیه در بخش جاده است

قمری: فدراسیون دوچرخه سواری در سال 2020 رویداد بین‌المللی ندارد/ اولویت ما کسب سهمیه در بخش جاده است
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: دوچرخه سواری برای سال ۲۰۲۰ هیچ رویداد بین‌‎المللی ندارد زیرا همه رقابت‎های آسیایی در این سال به دلیل شیوع کرونا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره عدم حضور تیم ملی دوچرخه سواری در رقابتهای جهانی اظهار داشت: برای حضور در رقابت‏‌های جهانی برای دریافت روادید و ویزا مشکلاتی وجود داشت که در صورت تحقق این مهم نیز باید تیم ۲ هفته به قرنطینه میرفت که با این حال شرایط مناسبی برای رقابت تیم ملی وجود نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

وی بیان کرد: تنها رویدادی که در در زمان حاضر فدراسیون دوچرخه سواری در حال برگزاری دارد، لیگ دوچرخه سواری است. در 10 روزی که لیگ آغاز شده مسابقات مرحله نخست لیگ برتر جاده در بخش بانوان و آقایان برگزار شده. از امروز نیز مسابقات قهرمانی لیگ برتر در تبریز آغاز شد که با توجه به شرایط کرونایی انتظار داریم مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌ها به شکل شایسته و مناسبی برگزار شود.

,

قمری اظهار داشت: اولویت فدراسیون برای کسب سهمیه دوچرخه سواری اکنون در بخش جاده است زیرا تاکنون فدراسیون تنها یک سهمیه المپیک و یک سهمیه پارالمپیک کسب کرده‌است.

,

وی افزود: اکنون بیشتر هدف حول برگزاری مسابقات است که در کنار آن کلاس‌‏های آموزشی مربیگری و داوری نیز پیش بینی شده که برخی از آن مجازی و برخی نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

,

قمری در ارتباط با ساختار تشکیلات اداری فدراسیون دوچرخه سواری گفت: امیدواریم ساختمان اداری فدارسیون واقع در استادیوم آزادی (روبروی پیست دوچرخه سواری) هرچه سریعتر برای بخش اداری آماده شود.

, ,

وی بیان کرد: در 29 مهرماه جاری نیز مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار خواهد شد که اکنون تدارک لازم برای آن پیش بینی شده‌است.

,

قمری اظهار داشت: فدراسیون دوچرخه سواری اکنون 8 هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که از این شمار یک سوم آن را بانوان تشکیل می‏‌دهند.

,

وی گفت: دوچرخه سواری رشتهای خاص با ابزار و وسایل گران است به همین دلیل در ساختار قهرمانی شمار ورزشکار سازمان یافته آن کم شده ولی در فضای عمومی یکی از رشته‌های با علاقه مندی بالا در بین مردم به شمار می رود.

, ,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه