اخبار داغ

فرمانده انتظامی هلیلان خبر داد؛

اختلاف خانوادگی در هلیلان چهار کشته و زخمی بر جای گذاشت

اختلاف خانوادگی در  هلیلان چهار کشته و  زخمی بر جای گذاشت
مجتبی مهدیان فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان گفت: بر اثر اختلافات خانوادگی در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، سرهنگ "مجتبی مهدیان " با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: صبح امروز در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل با استفاده از سلاح شکاری، بلافاصله ماموران پلیس به این محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: با حضور مأموران در محل مشخص شد در روستای چشمه ماهی بخش جزمان ،برادر یک خانواده به علت مشکلات خانوادگی و اختلاف بر سر زمین، برادر و مادر خود را  با اسلحه شکاری کشته و دو نفر دیگر را زخمی می کند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان هلیلان با بیان اینکه دو مصدوم این حادثه به علت شدت جراحات وارده با اورژانس هوایی به مرکز استان انتقال یافت،خاطرنشان کرد:بلافاصله با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری قاتل فراری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

,

 مهدیان با بیان اینکه با حضور عوامل انتظامی آرامش در روستای چشمه ماهی بخش جزمان از توابع شهرستان هلیلان که محل وقوع درگیری بوده است حکمفرماست گفت: مردم به شایعات مطرح شده  توجه نکرده و اخبار خود از منابع موثق دریافت کنند.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه