اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

انگلیس عامل تصویب بیشتر قطعنامه‌ها علیه ایران است

انگلیس عامل تصویب بیشتر قطعنامه‌ها علیه ایران است
محمدحسن قدیری‌ابیانه با اشاره به جنایت‌های دولت انگلیس علیه مردم ایران، گفت: انگلیس مسبب تصویب بیشتر قطعنامه‌ها علیه ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدحسن قدیری‌ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: مبنای سیاست انگلیس، «اختلاف بیانداز و حکومت کن» است و آن‌ها همواره به دنبال اختلاف‌افکنی در میان ملت‌ها، اقوام، مذاهب و فرق مختلف بوده و هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به جنایت‌های دولت انگلیس علیه مردم ایران، افزود: انگلیس مسبب تصویب بیشتر قطعنامه‌ها علیه ایران است و حمایت تمام‌عیار از صدام و رژیم بعث در زمان جنگ تحمیلی، حمایت‌های بی‌دریغ از رژیم صهیونیستی، مشارکت فعال در تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان از دیگر نمونه‌های بارز دشمنی این کشور با مردم ایران است.

,

سفیر اسبق ایران در مکزیک و استرالیا اظهار داشت: انگلیسی‌ها در طول ۵۰ سال سلطنت پهلوی، جنایت‌های بی‌شماری را در حق ملت ایران مرتکب شدند؛ قبل از آن نیز در جنگ جهانی با غارت انبارهای گندم، آرد و غذا برای رساندن آن به سربازان انگلیسی، قحطی بزرگی پدید آوردند که میلیون‌ها ایرانی در اثر آن جان باختند.

,

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: انگلیسی‌ها در کودتای 28 مرداد نقش داشتند، آن‌ها از تروریست‌ها و منافقین حمایت کردند و در ایجاد ناامنی و ترورها در کشورمان نیز نقش‌آفرینی کرده‌اند و امروز نیر سفارت‌خانه انگلیس هم راستا با امریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کند و سفیر این کشور در امور داخلی ایران دخالت می‌کند. آن‌ها در فتنه سال 88 نیز از اغتشاش‌گران و عوامل فتنه حمایت کردند.

,

وی با بیان اینکه امروز نیز استعمارگر پیر با بکارگیری شیوه‌های استعمار نوین و استفاده از ابزارهای رسانه‌‌ای جدید سعی می‌کند شعبان بی‌مخ‌ها را در خدمت بگیرد، عنوان کرد: روحیه استعمارگری موجب شده است که جان انسان‌ها و ملت‌ها برای انگلیسی‌ها ارزشی نداشته باشد. انگلیس و کشورهای همسو با آن در سده اخیر با اجرای سیاست‌های استعمار نوین خود به دنبال وابسته کردن ایران به نفت بوده‌اند تا بدین شکل سلطه پنهان و آشکار خود را میسر گردانند. آن‌ها همواره به دنبال چپاول و فقیرتر کردن کشور ما بوده‌اند و در این راستا سعی داشتند با گماردن حکام و دولت‌های دست‌نشانده اهداف خود را پیگیری کنند.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل تأکید کرد: سردمداران فاسد انگلیسی با ترویج مواد مخدر، گسترش فساد و فحشا، ترویج بی‌بندوباری، تضعیف و تخریب روحانیت و حمایت از جانیان و اغشاشگران به دنبال این هستند تا منافع آمریکا و اسرائیل تأمین شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه