اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

تعرض و ضرب وشتم بانوی آمر به معروف رودسری پیگیری قانونی می شود

تعرض و ضرب وشتم بانوی آمر به معروف رودسری پیگیری قانونی می شود
حجت الاسلام سجاد سرافراز با بیان اینکه حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: بی توجه به وجه عمومی جرم نخواهیم بود و رسیدگی به این پرونده در شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سجاد سرافراز دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با ۸دی در واکنش در پی تعرض به بانوی آمربه معروف در رودسر، اظهار کرد: حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه از این بانوی آمر به معروف در رودسر که ضابط قضایی بوده و بعنوان پلیس افتخاری مشغول انجام وظیفه بوده حمایت و دلجویی لازم را خواهیم کرد و علاوه بر پیگیری از حقوق شخصی ایشان، بی توجه به وجه عمومی جرم نخواهیم بود و رسیدگی به این پرونده با مساعدت دادستان شهرستان در شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر انجام خواهد شد.

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: تمکین و تواضع در برابر آمربه معروف و ناهی از منکر وظیفه ای است که همه آحاد ملت باید نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کنند و البته این امر باید اولا از طریق آموزش عملی توسط مسئولین، در میان مردم نیز به رفتاری رایج تبدیل شود.

,

سرافراز با بیان اینکه ما باید شأن آمران به معروف و ناهیان از منکر را رعایت کنیم و بدانیم که این امر و نهی با انگیزه ای شرافتمندانه در جهت اصلاح امور جامعه انجام می شود، تصریح کرد: برای اینکه این موضوع در جامعه نهادینه شود باید همه مسئولین عزم جدی کنند و این رفتار را از خود آغاز کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولین باید مطالبات مردم را با تواضع بشنوند و پیگیری کنند.

,

بنا بر این گزارش، در روزهای اخیر خانم مسافری که با پوشش بسیار نامناسب در دریای خزر در محدوده رودسر شنا می کرد، پس از تذکر بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر رودسری به وی فحاشی کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه