اخبار داغ

رئیس کمیسیون محلات شورای شهر تربت حیدریه:

قرارگاه "رهایی و نجات" برای ساماندهی معتادان تشکیل شد

قرارگاه "رهایی و نجات" برای ساماندهی معتادان تشکیل شد
مصطفوی از تشکیل قرارگاه رهایی و نجات با محوریت کارتن خواب‌ها و معتادین متجاهر در تربت حیدریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین مصطفوی، عضو شورای شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: با تشکیل این قرارگاه در تلاش هستیم تا وضعیت معتادین متجاهر در شهر را ساماندهی کنیم، لذا روز گذشته با تشکیل این قرارگاه در کمیسیون محلات شورای شهر به دنبال رفع موانع و مشکلات راه اندازی کمپ ماده ۱۶ به همت همه مسئولان مرتبط با این موضوع هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این عضو شورا بیان کرد: مجوز راه اندازی کمپ ماده ۱۶ اسفند ۹۸ با امضا وتفاهم نامه سه جانبه بین استانداری، بهزیستی و علوم پزشکی در تربت حیدریه صادر شده و اکنون محل کمپ ماده ۱۶ مکان یابی شده است.

,

وی افزود: با توجه به گزارش اداره بهزیستی ظاهرا برای رفع مشکلاتی زیرساختی مانند گاز و برق این کمپ نیاز به پیگیری برای راه اندازی دارد و این سوله بعد از آن می تواند بحث ساماندهی معتادین متجاهر را به نتیجه برساند.

,

مصطفوی این را هم گفت که اراده خوبی برای رفع این معضل اجتماعی در شهرستان به وجود آمده و امیدواریم به زودی با جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر و ساماندهی آنها در کمپ ماده ۱۶ به بازپروری و برگشت آنان به جامعه قدم های خوبی برداریم.

,

عضو شورای شهر تربت حیدریه اضافه کرد: هدف اصلی از راه اندازی این قرارگاه در مرحله نخست، نجات معتادان متجاهر و در ادامه برگشت به خانواده و جامعه با فراهم کردن اشتغال برای آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه