اخبار داغ

فاز نخست بزرگترین پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج در زمستان به بهره‌برداری می‌رسد

فاز نخست بزرگترین پارکینگ طبقاتی شهر یاسوج در زمستان به بهره‌برداری می‌رسد
مهندس فنی و پیمانکار پروژه پارکینگ وقفی اوقاف در شهر یاسوج با بیان اینکه فاز نخست این پروژه تا زمستان امسال به بهره‌برداری می رسد، گفت: این فاز از پروژه 15 میلیارد تومان تاکنون هزینه داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس یکی از پروژه‌های مهم در مرکز استان که می‌تواند گره‌گشای مشکلات ترافیک و حل معضل نبود پارکینگ در شهر یاسوج باشد پروژه پارکینگ وقفی در میدان هفت تیر یاسوج بوده که در شرایط کنونی در حال ساخت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین رابطه فاضلی مهندس فنی و پیمانکار پروژه پارکینگ وقفی اداره کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این مجموعه با زیر بنای 18 هزار و پانصد متر مربع  با هزینه 15 میلیارد تومان در فاز اول در حال اجرا بودهکه سه طبقه پارکینگ توسط مجموعه اوقاف  تکمیل خواهد شد.

,

وی در خصوص پیشرفت فیزیکی پارکینگ طبقاتی بیان کرد: این پروژه 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در سال‌های آینده فازهای بعد دنبال می‌شود و در شرایط حاضر بهره‌برداری از فاز اول سه طبقه پارکینگ را داریم که زیربنای سه طبقه اول 10 هزار متر مربع است.

,

فاضلی در خصوص زمان بهره‌برداری و تکمیل فاز اول پروژه پارکینگ طبقاتی، گفت: تکمیل این طرح تا زمستان سال جاری و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

,

وی افزود: تامین اعتبار فاز نخست توسط ریاست سازمان اوقاف کشور و نماینده ولی فقیه این سازمان حجت‌الاسلام خاموشی صورت گرفت و در خصوص فازهای بعدی این پروژه اتخاذ تصمیم خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه