اخبار داغ

با حضور مدیرکل نوسازی مدارس یزد؛

کلنگ ساخت مدرسه سه کلاسه در شهرستان خاتم زده شد

کلنگ ساخت مدرسه سه کلاسه در شهرستان خاتم زده شد
آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه در روستای فتح‌آباد شهرستان خاتم به همت بنیاد برکت با حضور مدیرکل نوسازی مدارس یزد و جمعی از مسئولین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه در روستای فتح‌آباد شهرستان خاتم به همت بنیاد برکت با حضور مدیرکل نوسازی مدارس یزد و جمعی از مسئولین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سید جواد ذاکر در این مراسم با اشاره به مساحت این مدرسه سه کلاسه، گفت: این مدرسه با زیربنای 280 مترمربع و بااعتبار 10 میلیارد ریال با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان یزد احداث و در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیرین و بنیاد برکت در ساخت مدرسه و تجهیز مدارس استان، اظهار داشت: حضور فعال خیرین استان در بحث تجهیز و ساخت مدارس یزد به شکلی بوده که ازجمله خیرین فعال در سطح کشور محسوب می‌شوند.

,

وی به نقش اثرگذار خیرین مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی اشاره و اضافه کرد: هرچند اقدامات اثربخشی در طول سال در جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد بسترهای آموزشی انجام می‌گیرد اما در برخی از مناطق روستایی شاهد محروم بودن فرزندان این مرزوبوم از امکانات آموزشی هستیم که امیدواریم بتوانیم این چالش را در سطح استان مرتفع سازیم.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه