اخبار داغ

وقتی به جای برق، قبض آب به مردم شوک می‌دهد/صدور آب‌بهای یک میلیون و600 هزار تومانی در زاهدان

وقتی به جای برق، قبض آب به مردم شوک می‌دهد/صدور آب‌بهای یک میلیون و600 هزار تومانی در زاهدان
صدور قبض میلیونی و افزایش ناگهانی هزینه آب شهروند زاهدانی را شوکه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، از طریق شماره ... قبض میان دوره ای خود را پرداخت کنید ... مهلت پرداخت تا تاریخ ... در صورت عدم پرداخت به موقع بهای آب مصرفی، آب شما قطع خواهد شد، قبض اخطار ... تا ۲۴ ساعت دیگر برق شما قطع خواهد شد ... این اخطارها و هشدارها در زندگی همه افراد وجود دارد و تبدیل به نگرانی و دغدغه ای برای مشترکان شده است.

در این بین اما هستند افرادی که بیماری زمینه ای همچون دیابت، ناراحتی قلبی، فشار خون و ... داشته و با دیدن هزینه های نجومی درج شده در قبض های برق، گاز، آب و تلفن شوکه و گاها راهی بیمارستان می شوند.

 به گفته برخی از شهروندان علیرغم صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی مبالغی که در قبوض آب، برق، تلفن، گاز و... به دستشان می رسد بسیار زیاد است، به نحوی که غالبا شوکه شده و تعجب می کنند و نکته مهم اینکه، در مراجعه به سازمان ها و دستگاه های ذی ربط هم با جواب درستی مواجهه نشده و مجبور به پرداخت بهای قبض ها هستند.

اگر چه صدور قبض های نجومی در سیستان و بلوچستان تازگی ندارد و پیش از این نیز صدور تعرفه های بالا موجب ناراحتی شهروندان در سایر نقاط استان شده و این سوال برای آنها پیش آمده که چرا باید این همه پول برای آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه پرداخت کنند.
   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,

 
, ,
,
با این تفاسیر اما طی روزهای اخیر یکی از شهروندان زاهدانی با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از صدور هزینه میلیونی قبض آب گلایه کرد و گفت: بیمار دیابتی هستم که با دیدن قبض‌های آب به طرز عجیبی شوکه شدم و این میزان افزایش قیمت باور نکردنی است.

وی بیان کرد: هزینه این دور مصرفی برای بنده یک میلیون و 653 هزار و 500 تومان صادر شده که پرداخت این هزینه علاوه بر اینکه از توان ما که همسرم کارگری بازنشسته است خارج بوده، بلکه غیر قابل پذیرش است.

این شهروند زاهدانی گفت: با مراجعه ای که به امور مشترکین داشتم درخواست بازرسی مجدد کردم اما گفتند مشکلی وجود ندارد و باید این میزان هزینه پرداخت شود، از مسئولان خواستار رسیدگی به این امر را دارم.

 امید است مسئولان مربوطه نظارت بیشتری بر این امر داشته و برای رفع مشکلات و شکایت مردمی در این زمینه گامی موثر بردارند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه