اخبار داغ

شمار قربانیان کرونا افزایش یافت/ شهرستان بویراحمد پیشتاز موارد مثبت کرونا

شمار قربانیان کرونا افزایش یافت/ شهرستان بویراحمد پیشتاز موارد مثبت کرونا
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایبش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: 14 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس پرویز یزدان‌پناه گفت: هم اکنون 259 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 115 بیمار کرونایی قطعی بوده و 14 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 7402 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه اذعان داشت: از 275 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در بویراحمد 26 درصد، کهگیلویه 23 درصد، گچساران 18درصد، لنده 11درصد و دنا 10 درصد و مابقی در شهرستان های چرام و باشت می باشند.

وی اضافه کرد: تغییر فصل و شروع بیماری‌های سرماخوردگی و آنفلوآنزا ماه های آینده ما را با چالشی جدی مواجه می‌کند، بنابراین توصیه میشود مردم بهداشت فردی و اجتماعی را به صورت ویژه در زندگی خود رعایت نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: عادی انگاری کرونا آسیب جدی برای سلامت عمومی جامعه به همراه دارد که متاسفانه هم اکنون جامعه ما با آن مواجه شده است.

دکتر یزدان پناه در پایان گفت: مردم می توانند با رعایت بهداشت فردی، عدم حضور در اجتماع و ماندن در منزل و یا رعایت فاصله با دیگران در صورت حضور در هرگونه اجتماعات و البته شستن مکرر دست‌ها و زدن ماسک، ضمن قطع زنجیره انتقال ویروس، مدافعان سلامت را یاری کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه