اخبار داغ

با رای نمایندگان؛

کلیات طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران سوادآموزی تصویب شد

کلیات طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران سوادآموزی تصویب شد
نمایندگان مجلس با کلیات اصلاح ماده الحاقی به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش موافقت کردند و این طرح به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایندگان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 9 مهرماه) مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش رد طرح اصلاح ماده الحاقی مصوب 1397/6/13 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 1388/7/15 و اصلاحات و الحاقات بعدی با کلیات طرح با 151 رأی موافق، 83 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 249 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس اظهارات سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس متن گزارش کمیسیون این طرح در جلسه مورخ 29/4/99 با اکثریت آراء در کمیسیون آموزش و تحقیقات رد شد. اینک گزارش آن در اجرای ماده 145 آیین‌نامه داخلی مجلس ارائه می‌شود.

,

متن ماده واحده به شرح ذیل است: بند (2) ماده الحاقی 13/6/1397 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب  15/7/1388 به شرح ذیل اصلاح می‌گردد:

,

در بند (2) ماده الحاقی  13/ 6/ 1397به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، عبارت «پس از شرکت در آزمون داخلی که توسط آموزش و پرورش برگزار می‌گردد» حذف می‌گردد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه