اخبار داغ

از نظر مالی محدودیتهای زیادی داریم

مشمعچیان: آمادگی بچه ها عجیب است/ خیلی از سربازان ما به تیم ملی رسیده اند

مشمعچیان: آمادگی بچه ها عجیب است/ خیلی از سربازان ما به تیم ملی رسیده اند
سرمربی تیم رعد پدافند ارتش گفت: با اینکه شش، هفت ماه وقفه بوده اما برای خود من هم عجیب است که بچه‌ها این‌قدر آماده هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مشمعچیان سرمربی تیم رعد پدافند ارتش در مورد حضور تیمش در مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی اظهار داشت: از سال اولی که لیگ شروع شده ما هم بوده‌ایم و همیشه تیم را با سربازانی که در اختیار داشته‌ایم، وارد مسابقات کردیم. شاید فاصله فنی ما با تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند زیاد باشد اما ما با غیرت همین سربازان که اتفاقا خیلی‌هایشان از همینجا به تیم ملی رسیده‌اند، تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مشمعچیان در ادامه گفت: با اینکه شش، هفت ماه وقفه بوده اما برای خود من هم عجیب است که بچه‌ها این‌قدر آماده هستند و همین طور سایر تیم‌ها در وضعیت خوب آمادگی قرار دارند.

,

وی افزود: از نتایج روز اول‌مان هم راضی هستم و با دو برد این انگیزه را داریم تا به دور حذفی برسیم.

,

مربی رعد پدافند در پایان به وضعتی مالی تیم ارتش اشاره کرد و توضیح داد: ما از نظر مالی محدودیتهای زیادی داریم. نمی‌توانیم با هر اسپانسری کار کنیم و هر کشتی‌گیری را که دوست داریم، بخریم. تمام کشتی‌گیران ما سرباز هستند و در حال خدمت مقدس سربازی هستند. برای همین طبیعی است مجموعه نفرات ما از مجموعه ارتش باشد. با تمام این اوصاف در درجه اول دنبال صعود از گروه هستیم و البته رویای قهرمانی هم داریم.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه