اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی خبر داد؛

ثبت نام صادرکنندگان برگزیده استان آغاز شد/70 درصد رفع تعهد ارزی مهمترین شاخص انتخاب برگزیدگان

ثبت نام صادرکنندگان برگزیده استان آغاز شد/70 درصد رفع تعهد ارزی مهمترین شاخص انتخاب برگزیدگان
پورآبادی از اعلام فرایند ثبت نام برای انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در روز ملی صادرات امسال خبرداد و گفت: متقاضیان تا 15 مهرماه فرصت ثبت‌نام دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید پورآبادی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک با اعلام این خبر اظهار داشت: بیست و نهمین روز مهر ماه به عنوان روز ملی صادرات نامیده شد براین اساس برنامه‌ای به مناسبت این رویداد برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر اترک,

وی تصریح کرد: امسال برای اولین بار اتاق ایران به‌عنوان پارلمان بخش خصوصی کشور، متولی برگزاری مراسم روز ملی صادرات است.

,

پورآبادی بااشاره به فراخوان ثبت‌نام انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال 1399 از سوی معاونت کسب و کار اتاق ایران ،افزود: طبق اعلام این معاونت، متقاضیان تا 15 مهرماه فرصت ثبت‌نام دارند.

,

وی افزود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام به سایت بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات به آدرس اینترنتی ed.iccima.ir  مراجعه کنند و  نسبت به ثبت‌نام آنلاین برای شرکت در انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی اقدام کنند.

,

وی ادامه داد: دراین راستا اتاق‌های بازرگانی با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت ، گمرک، استاندارد  نسبت به انتخاب، معرفی و تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استانی و  ایجاد دبیرخانه ستاد برگزاری روز ملی صادرات و تشکیل کارگروه‌های مربوطه و  برگزاری باشکوه این مراسم اقدام کنند.

,

پورآبادی 70 درصد رفع تعهد ارزی برای شرکت های بازرگانی را به عنوان یکی از شاخص های انتخاب صادرکنندگان برگزیده امسال عنوان کرد و اظهار داشت:  میزان رفع تعهدات ارزی برای شرکت های تولیدی ، داوریی و دانش بنیان 50 درصد اعلام شده است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه