اخبار داغ

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

معضلات فرهنگی با ساختمان سازی و سیکل اداری حل نمی‌شود

معضلات فرهنگی با ساختمان سازی و سیکل اداری حل نمی‌شود
حجت الاسلام صاحبقرانی با بیان اینکه معضلات فرهنگی با ساختمان سازی و سیکل اداری حل نمی شود، گفت: شناسایی نیروی انسانی پیشرو و مردمی تنها حلقه گمشده بین این بدنه گسترده مردمی و حل معضلات فرهنگی و مذهبی در کشور به ویژه منطقه کوهسرخ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام صاحبقرانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ظهر امروز در نشست با مسئولان فرهنگی کوهسرخ که در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت:  معضلات فرهنگی با ساختمان سازی و سیکل اداری حل نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی با بدنه مردمی وسیع اعم از هیئت های مذهبی، مداحان، مبلغان، روحانیون و جامعه قرآنی ارتباط مطلوبی دارد، خاطرنشان کرد: شناسایی نیروی انسانی پیشرو و مردمی تنها حلقه گمشده بین این بدنه گسترده مردمی و حل معضلات فرهنگی و مذهبی در کشور به ویژه منطقه کوهسرخ است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی پیشرو و مردمی باید بتواند این شبکه مردمی را با تدبیر، هدایت کند که منجر به خروجی کار فرهنگی یعنی کاهش آسیب های اجتماعی شود، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در افق پیشرو و شرایط روز کشور، تمام تلاش مجموعه را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی به صورت ریشه ای قرار داده است.

,

وی همچنین در ادامه عنوان کرد: طرح هایی چون ایجاد قرارگاه تحول اجتماعی با محوریت امام روستا، امام محله، پایگاه اجتماعی و همچنین اجرای طرح حکمین با هدف حل و فصل نزاع های خانوادگی و کاهش پرونده های ورودی به سیستم قضایی در مشهد و سطح استان از جمله مصداق های مهندسی فرهنگی است.

,

استقرار نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در کوهسرخ لازم است

, استقرار نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در کوهسرخ لازم است,

رضا رمضانی طرقی فرماندار شهرستان کوهسرخ در این نشست اظهار داشت: تقدیم خون پاک 255 شهید گلگون کفن از طرف مردم ولایی شهرستان کوهسرخ، تقدیم اولین شهید مدافع حرم در شرق کشور، حضور مبلغین و روحانیون بومی و نخبگان دانشگاهی نشان از ولایی بودن مردم شهید پرور این مرز و بوم است.

,

وی با بیان اینکه با توجه به جمعیت 30 هزار نفری ثابت و 20 هزار نفری شناور شهرستان کوهسرخ، می طلبد که سازمان تبلیغات اسلامی که در واقع اجرا کننده امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان است اقدام به ایجاد نمایندگی با اداره مستقل طی دریافت مجوز های لازم اداری کند، خاطرنشان کرد: استقرار نمایندگی سازمان تبلیغات می تواند بیشتر از پیش با شبکه تبلیغی در اختیار ارتباط برقرار کند تا بتواند با اجرای مهندسی فرهنگی مطلوب منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در سطح جامعه شود.

,

 

,

آمار کرونا در کوهسرخ قبل و بعد از عزاداری محرم تفاوتی نداشت

, آمار کرونا در کوهسرخ قبل و بعد از عزاداری محرم تفاوتی نداشت,

حجت الاسلام رضایی امام جمعه کوهسرخ در این نشست تصریح کرد: از جامعه فرهنگی و مذهبی شهرستان بویژه مسئولین هیئات مذهبی و مبلغین تقدیر و تشکر داریم چرا که با وجود شیوع ویروس منحوس کرونا و تبلیغات جبهه معاند مبنی بر تعطیلی مراسم عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، الحمد الله با همکاری این عزیزان و ستاد کرونا، آمارها اعلامی قبل و بعد از مراسم عزاداری تفاوتی نداشت.

,

وی ضمن مطالبه راه اندازی نمایندگی تبلیغات اسلامی در این شهرستان اذعان کرد: بزرگترین افتخار جامعه مذهبی کوهسرخ تقدیم 12 روحانی و طلبه به انقلاب اسلامی است و به برکت خون شهدای گرانقدر مردم در تمامی عرصه ها وارد میدان شده چنانچه آمار مشارکت مردم این خطه در انتخابات بالای 80 درصد است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه