اخبار داغ

شهردار هرسین:

فاز یک پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی هرسین تا قبل از بارندگی اجرا می شود

فاز یک پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی هرسین تا قبل از بارندگی اجرا می شود
کیومرث اسدی, شهردار هرسین در بازدید میدانی از پروژه های عمرانی در دست اقدام گفت: تلاش بر این است که فاز یک پروژه ساماندهی رودخانه مرکزی تا قبل از بارندگی اجرا شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیوانگاه، شهردار هرسین و برخی از اعضای شورای این شهر از پروژه های عمرانی و طرح های در دست اقدام شهراداری بازدید کردند.

کیومرث اسدی  در حاشیه این بازدیدها در خصوص طرح ساماندهی رودخانه مرکزی اظهار داشت : در فاز اول ، بوستان ورمحله در کنار روخانه مرکزی احداث شد و قصد داریم که خیابان موجود بر روی این رودخانه نیز به صورت پیاده و سواره رو ساماندهی شود.

شهردار هرسین افزود: در حال حاضر مرحله زیرسازی ،تسطیح و جدول گذاری این پروژه در حال انجام است و تمام تلاشمان این است که تا قبل از شروع بارندگی ها و به صورت جهادی این پروژه به سرانجام برسد و کل خیابان نیز  آسفالت شود.

شهردار هرسین در ادامه این بازدید در خصوص اجرایی شدن فاز دوم ساماندهی پارک بانوان اظهار داشت: شهرداری هرسین در نظر دارد پس از دریافت تاییدیه های لازم نسبت به احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در قسمتی از این پارک اقدام کند.

 اسدی گفت: جانمایی این طرح در دست تهیه است و امیدواریم با پیگیریهای جدی  نماینده مردم هرسین،کنگاور و صحنه این پروژه نیز هر چه زودتر عملیاتی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه